Sunday, December 18, 2022

NANNY

Nikyatu Jusu postigla je ogroman uspeh sa filmom NANNY na festivalu Sundance, i sada je čeka film za producentsku kuću Jordana Peelea. Ipak, kad sam pogledao NANNY prvo mi je bilo teško da shvatim šta je u tom filmu tačno horor. Meni je iskreno to više delovalo kao neka psihološka studija sa nekim tako malo maštovitijim scenama sna i maštanja u kojima se pojavljuju neka "strašna" bića koja služe da ovaplote neke tradicionalne legende koje su formirale junakinju.

No, nije problem ovog filma to što sam se ja nadao hororu a nisam ga dobio. Već u tome što film nije naročito zanimljiv, nije nešto pametan niti dinamičan, nije perceptivan, niti ubedljiv. Sve u svemu, NANNY mi deluje kao jedno veliko ništa koje je imalo koristi od afričkih autorskih sudbina, na jednom mestu.

Nadam se da će Jordan Peele i Win Rosenfeld znati šta da rade sa Nikyatu.

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment