Pogledao sam THE LAST SHOT Jeff Nathansona, courtesy of Ginger.
Nathanson je poznat kao jedan od scenarista koji sarađuje na Spielbergovim projektima, serijama kao što je RUSH HOUR i sl. Moram priznati da za razliku od sličnih pisaca poput Koeppa, ja nekako nisam imao priliku da vidim film u kome se Nathanson naročito istakao. Uživao sam u izvsnoj mri u CATCH ME IF YOU CAN, ali to je otprilike to.
No, 2004. godine Nathanson je steao dovoljno specifičnu težinu da snimi svoj rediteljski debi. I snimio je komediju inspirisanu istinitim događajima o FBI agentu koji se predstavlja kao filmski producent kako bi skupio dokaze za mafijašku korupciju među Teamsterima. Producent pronalazi indie reditelja kroz čiji projekat želi da denuncira Teamstere.
THE LAST SHOT je satira o Holivudu na liniji GET SHORTY s tim što je Sonnenfeldov film daleko superiorniji pošto Nathanson želi da svaku poentu ukuca u gledaoca. Iako, nathansonu suptilnost nije jača strana, on ipak uspeva da dosta dobro zabeleži filmsku produkciju kao formu neizlečive zaraze i najboje donice film su upravo one kada ta zaraza krene da se širi. U tom smislu pšteta je što su likovi napravljeni da budu toliko idiosinkratični. Mnogo bi efektnije bilo da su likovi racionalni. Tada bi poenta o neodoljivoj moći filmmejkinga bila bolje plasirana.
Ovako THE LAST SHOT ostaje film koji je potrošio odličnu istinitu priču, koju bih BTW rado gledao u straight true story interpretaciji, i pretvorio je u jednu simpatičnu ali minornu komediju koja se izgubila kako na blagajnama tako i među kritikom i danas je gotvo zaboravljena.
* * 1/2 / * * * *
Nathanson je poznat kao jedan od scenarista koji sarađuje na Spielbergovim projektima, serijama kao što je RUSH HOUR i sl. Moram priznati da za razliku od sličnih pisaca poput Koeppa, ja nekako nisam imao priliku da vidim film u kome se Nathanson naročito istakao. Uživao sam u izvsnoj mri u CATCH ME IF YOU CAN, ali to je otprilike to.
No, 2004. godine Nathanson je steao dovoljno specifičnu težinu da snimi svoj rediteljski debi. I snimio je komediju inspirisanu istinitim događajima o FBI agentu koji se predstavlja kao filmski producent kako bi skupio dokaze za mafijašku korupciju među Teamsterima. Producent pronalazi indie reditelja kroz čiji projekat želi da denuncira Teamstere.
THE LAST SHOT je satira o Holivudu na liniji GET SHORTY s tim što je Sonnenfeldov film daleko superiorniji pošto Nathanson želi da svaku poentu ukuca u gledaoca. Iako, nathansonu suptilnost nije jača strana, on ipak uspeva da dosta dobro zabeleži filmsku produkciju kao formu neizlečive zaraze i najboje donice film su upravo one kada ta zaraza krene da se širi. U tom smislu pšteta je što su likovi napravljeni da budu toliko idiosinkratični. Mnogo bi efektnije bilo da su likovi racionalni. Tada bi poenta o neodoljivoj moći filmmejkinga bila bolje plasirana.
Ovako THE LAST SHOT ostaje film koji je potrošio odličnu istinitu priču, koju bih BTW rado gledao u straight true story interpretaciji, i pretvorio je u jednu simpatičnu ali minornu komediju koja se izgubila kako na blagajnama tako i među kritikom i danas je gotvo zaboravljena.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment