Pogledao sam CARRIERS braće Pastor. Ovaj apokaliptični indie film je dumpovan od strane Paramount Vantage i ko zna šta bi bilo sa njim da ne igra novi kapetan Kirk - Chris Pine.
Međutim, reč je o jednom od, što se mene tiče, najboljih indie koketiranja sa žanrom u poslednjih par godina. Film obiluje zaista energičnim suspenseom, i mogao bi se žanmrovski definisati kao triler smešten u zastrašujuću, premda ne i horor postapokaliptične okolnosti, u Americi koju je pomorio neki nepoznati virus. Virus ne pretvara ljude u flesh eating zveri, ali Pastori ga prikazuju vrlo živopsino i maestralno prenose junakov strah od zaraze na gledaoce.
Naravno, kao i uvek, ispostaviće se da su zdravi ljudi opasniji jedni za druge od zaraženih, i Pastori zaista uspostavljaju ubedljive likove i odnose koji su višedimenzionalni. Tako je recimo glavni junak koga igra Pine, alfamužjak čije su osobine daleko od herojskih ali su zato njegove veštine osnov preživljavanja cele grupe, i Pastori odlično prikazuju donošenje tih kompormisnih odluka koje drže ekipu na okupu.
Spookiest scena je vezana za zdrave ljude, i to je svakako priustno u njihovoj varijaciju na tipičnu kid at the candy stsituaciju iz apokaliptičnog filma, kada begunci stignu u napušteni bogataški resort a onda shvate da nisu jedini koji su se setili da bi mogli da ga poharaju.
Suspense je maestralno realizovan i što se toga tiče, braća Pastor pružaju nešto na nivou čistih funmdamentalsa filmske režije što odavno nismo videli u takvom obliku. Bilo bi šteta da ne nastave tom linijom.
Vrlo atmosferičnu fotografiju uradio je Benoit Debie, koga znamo kao DPa filma IRREVERSIBLE (a potom i Argentovog IL CARTAIO) i on je ovde uradio zaista izvanredan posao.
Prava je šteta što CARRIERS nije privukao malo veću pažnju pošto je zaista zaslužuje, naročito ako imamo u vidu minimalističke produkcione okolnosti u kojima je nastao.
* * * 1/2 / * * * *
Međutim, reč je o jednom od, što se mene tiče, najboljih indie koketiranja sa žanrom u poslednjih par godina. Film obiluje zaista energičnim suspenseom, i mogao bi se žanmrovski definisati kao triler smešten u zastrašujuću, premda ne i horor postapokaliptične okolnosti, u Americi koju je pomorio neki nepoznati virus. Virus ne pretvara ljude u flesh eating zveri, ali Pastori ga prikazuju vrlo živopsino i maestralno prenose junakov strah od zaraze na gledaoce.
Naravno, kao i uvek, ispostaviće se da su zdravi ljudi opasniji jedni za druge od zaraženih, i Pastori zaista uspostavljaju ubedljive likove i odnose koji su višedimenzionalni. Tako je recimo glavni junak koga igra Pine, alfamužjak čije su osobine daleko od herojskih ali su zato njegove veštine osnov preživljavanja cele grupe, i Pastori odlično prikazuju donošenje tih kompormisnih odluka koje drže ekipu na okupu.
Spookiest scena je vezana za zdrave ljude, i to je svakako priustno u njihovoj varijaciju na tipičnu kid at the candy stsituaciju iz apokaliptičnog filma, kada begunci stignu u napušteni bogataški resort a onda shvate da nisu jedini koji su se setili da bi mogli da ga poharaju.
Suspense je maestralno realizovan i što se toga tiče, braća Pastor pružaju nešto na nivou čistih funmdamentalsa filmske režije što odavno nismo videli u takvom obliku. Bilo bi šteta da ne nastave tom linijom.
Vrlo atmosferičnu fotografiju uradio je Benoit Debie, koga znamo kao DPa filma IRREVERSIBLE (a potom i Argentovog IL CARTAIO) i on je ovde uradio zaista izvanredan posao.
Prava je šteta što CARRIERS nije privukao malo veću pažnju pošto je zaista zaslužuje, naročito ako imamo u vidu minimalističke produkcione okolnosti u kojima je nastao.
* * * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment