Bio sam raspoložen za jednoiposatni žanrovski fiks i pomislio sam da bi film WHILE SHE WAS OUT mogao biti to. Susan Montford sam znao kao producenta ne uvek uspešnih ali svakako zanimljivih žanrovskih eskapada a ime Guillerma Del Tora na špici mi je obećavalo da bi ovo mogao biti neki zanimljiv low-profile projekat.
Međutim, WHILE SHE WAS OUT je film posle koga se čovek zaista divi srpskoj žanrovskoj sceni koja koliko god da je provincijalna u odnosu na svet i tek u povoju, ipak sebi ne bi dopustila ovakav fijasko kakav su dopustili ne samo ozbiljni producenti i glumci, već i neko kao što je Del Toro. Potpuno je neverovatno da neko na američkoj žanrovskoj sceni razmišlja u pravcu ovakvog filma. Ne zato što je ideja generic, ili zato što je loše realizovana, nego nije jasno u kojoj je fazi uopšte ovaj projekat pokazivao bilo kakvu perspektivu.
Postoje oni filmovi za koje se kaže da se u njima krije dobar film, ali da eto nije izašao na videlo. U ovome što su se autori WHILE SHE WAS OUT odlučili da snime, gotovo da uopšte nema filma a nekmoli dobrog.
Da li je bilo potencijala u ideji da se Kim Basinger konfrontira sa grupom huligana po napuštenim delovima i periferiji neke američke varošice. Ne previše, i ne za neki naročit film. Ali ni taj mizerni potencijal u ovom filmu nije ostvaren zato što se priča mahom bazira na sakrivanju, a sve snima reditelj koji ne ume da reši pitanja akcije i napetosti, dok je dosta akcentovana psihološka pozadina enigma ne samo za neveštu rediteljku nego i za pisce scenarija koji su likove očajno postavili.
I to sve zajedno ne bi bilo tragično, bio bi to još jedan besmislen film, kada ne bi dolazilo od ljudi koji se proglašavaju kao da su neka žanrovska avangarda, zvezde koje ipak koliko-toliko imaju izbora, producenti koji rade ozbiljne projekte. Zar zaista nisu umeli da prepoznaju koliko je ovo prazan komad? Zar zaista nisu imali ništa bolje u ponudi?
Međutim, WHILE SHE WAS OUT je film posle koga se čovek zaista divi srpskoj žanrovskoj sceni koja koliko god da je provincijalna u odnosu na svet i tek u povoju, ipak sebi ne bi dopustila ovakav fijasko kakav su dopustili ne samo ozbiljni producenti i glumci, već i neko kao što je Del Toro. Potpuno je neverovatno da neko na američkoj žanrovskoj sceni razmišlja u pravcu ovakvog filma. Ne zato što je ideja generic, ili zato što je loše realizovana, nego nije jasno u kojoj je fazi uopšte ovaj projekat pokazivao bilo kakvu perspektivu.
Postoje oni filmovi za koje se kaže da se u njima krije dobar film, ali da eto nije izašao na videlo. U ovome što su se autori WHILE SHE WAS OUT odlučili da snime, gotovo da uopšte nema filma a nekmoli dobrog.
Da li je bilo potencijala u ideji da se Kim Basinger konfrontira sa grupom huligana po napuštenim delovima i periferiji neke američke varošice. Ne previše, i ne za neki naročit film. Ali ni taj mizerni potencijal u ovom filmu nije ostvaren zato što se priča mahom bazira na sakrivanju, a sve snima reditelj koji ne ume da reši pitanja akcije i napetosti, dok je dosta akcentovana psihološka pozadina enigma ne samo za neveštu rediteljku nego i za pisce scenarija koji su likove očajno postavili.
I to sve zajedno ne bi bilo tragično, bio bi to još jedan besmislen film, kada ne bi dolazilo od ljudi koji se proglašavaju kao da su neka žanrovska avangarda, zvezde koje ipak koliko-toliko imaju izbora, producenti koji rade ozbiljne projekte. Zar zaista nisu umeli da prepoznaju koliko je ovo prazan komad? Zar zaista nisu imali ništa bolje u ponudi?
No comments:
Post a Comment