Pogledao sam CHRYSALIS Julien Leclercqa. Reč je o filmu koji ne doseže do hypea koji je oko njega napravljen, ali u svakom slučaju jeste vredan gledanja.
Ono što je problem ovog debija jeste prilično neiskustvo autorske ekipe u vođenju trilerske priče. Naime, sve do pola filma, praktično, priča u suštini ni ne počne u formalnom smislu a gledaocu je na osnovu nabacanih elemenata praktično sve jasno šta će i kako da bude i o čemu je film. To u principu nije dobro za triler koji ima veće pretenzije od toga da bude proziran gledaocu.
Zatim, reditelj u principu pokazuje dar za vizuelna rešenja na nivou kadriranja i dizajna, ali film nažalost nije uzbudljiv ispod glossa koji donosi setting Pariza iz bliske budućnosti. Štaviše, sve ono što je novo, i futurističko u filmu nije previše zanimljivo i film bi bio mnogo potentniji da se dešava danas odnosno da danas postoji tih par tehničkih pronalazaka koji čine priču filma.
Isto tako, reditelj ne nudi previše invencije u domenu rešavanje nekih naizgled jednostavnih a zapravo jako teških scena što se osmišljavanja tiče, a to su scene dijaloga ili razmišljanja. Tu je gotovo paradoksalno arhaičan.
U vizuelnom smislu, film svakako ima veliki uticaj stripa.
Ono što se izdvaja kao pozitivno jeste relativno solidan tempo i nekoliko zanimljivih akcionih scena, naročito vrlo brutalnih tuča koje podsećaju na koreografije Jeffa Imade iz serija filmova o Jason Bourneu.
Ovo je sve u svemu obećavajući debi i od ovog reditelja treba očekivati napredak u sledećem filmu.
* * 1/2 / * * * *
Ono što je problem ovog debija jeste prilično neiskustvo autorske ekipe u vođenju trilerske priče. Naime, sve do pola filma, praktično, priča u suštini ni ne počne u formalnom smislu a gledaocu je na osnovu nabacanih elemenata praktično sve jasno šta će i kako da bude i o čemu je film. To u principu nije dobro za triler koji ima veće pretenzije od toga da bude proziran gledaocu.
Zatim, reditelj u principu pokazuje dar za vizuelna rešenja na nivou kadriranja i dizajna, ali film nažalost nije uzbudljiv ispod glossa koji donosi setting Pariza iz bliske budućnosti. Štaviše, sve ono što je novo, i futurističko u filmu nije previše zanimljivo i film bi bio mnogo potentniji da se dešava danas odnosno da danas postoji tih par tehničkih pronalazaka koji čine priču filma.
Isto tako, reditelj ne nudi previše invencije u domenu rešavanje nekih naizgled jednostavnih a zapravo jako teških scena što se osmišljavanja tiče, a to su scene dijaloga ili razmišljanja. Tu je gotovo paradoksalno arhaičan.
U vizuelnom smislu, film svakako ima veliki uticaj stripa.
Ono što se izdvaja kao pozitivno jeste relativno solidan tempo i nekoliko zanimljivih akcionih scena, naročito vrlo brutalnih tuča koje podsećaju na koreografije Jeffa Imade iz serija filmova o Jason Bourneu.
Ovo je sve u svemu obećavajući debi i od ovog reditelja treba očekivati napredak u sledećem filmu.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment