Pogledao sam MURDER BY PHONE Michael Andersona.
Moram priznati da me je po svojoj trash premisi podsetio na slučaj kada je jezdimir Vasiljević pričao kako neko planira da ga ubije herc-mašinom, uređajem koji šalje ultrazvuk kroz telefonski signal i kr0oz slušalicu emituje signal koji razara tkivo.
E, MURDER BY PHONE govori o ubici koji koristi telefonski poziv kako bi kroz kabl emitovao jaku struju koja izaziva struni udar i ubija sagovornika.
Naravno, ova premisa je pulpy koliko se samo zamisliti može, a sama realizacija ubistava je prilično jednostavna i nezanimljiva. Isto tako, iako Michael Anderson pokušava da radi ono što mu se očigledno nameće, a to je da fetišizuje telefone i da na neki način ovim uređajima prida demonsku moć, sam suspense element odnosno upitanost da li će junak stradati od poziva telefonom ili ne, počinje tek oko polovine filma, dotle ljudi prilično random stradaju tako da se može reći kako ova omniprezentna pretnja nimalo nije zaigrala.
Međutim, ono na čemu Anderson insistira u krajnjoj liniji ni nije gimmick o telefonu već conspiracy triler o enviromentalisti koji istražuju sriju bizarnih smrti i shvata da bi telefonska kompanija mogla biti umešana u sve to. Baš zato ovaj Andersonov film ostaje na pola puta jer nija bizarni campy horor o telefonima kao katalizatorima smrti an nije ni ozbiljan conspiracy triler.
Film je radila stabilna B-ekipa, među kojima ima i nekih saradnika Clint Eastwooda među scenaristima i poznati canucksploitation snimatelj. No, pored toga što je pismen, ovaj film ne sugeriše da ga je radio iskusni žanropvski egzekutor Michael Anderson, i ovaj film uprkos svojoj atraktivnoj premisi ne ide u prilog tezi da je Anderson nedovoljno cenjen reditelj.
MURDER BY PHONE je zaista daleko od njegovih ključnih naslova kao što su SWORD OF GIDEON, ORCA, LOGAN'S RUN, THE QUILLER MEMORANDUM, OPERATION CROSSBOW, 1984 i THE DAM BUSTERS.
* 1/2 / * * * *
Moram priznati da me je po svojoj trash premisi podsetio na slučaj kada je jezdimir Vasiljević pričao kako neko planira da ga ubije herc-mašinom, uređajem koji šalje ultrazvuk kroz telefonski signal i kr0oz slušalicu emituje signal koji razara tkivo.
E, MURDER BY PHONE govori o ubici koji koristi telefonski poziv kako bi kroz kabl emitovao jaku struju koja izaziva struni udar i ubija sagovornika.
Naravno, ova premisa je pulpy koliko se samo zamisliti može, a sama realizacija ubistava je prilično jednostavna i nezanimljiva. Isto tako, iako Michael Anderson pokušava da radi ono što mu se očigledno nameće, a to je da fetišizuje telefone i da na neki način ovim uređajima prida demonsku moć, sam suspense element odnosno upitanost da li će junak stradati od poziva telefonom ili ne, počinje tek oko polovine filma, dotle ljudi prilično random stradaju tako da se može reći kako ova omniprezentna pretnja nimalo nije zaigrala.
Međutim, ono na čemu Anderson insistira u krajnjoj liniji ni nije gimmick o telefonu već conspiracy triler o enviromentalisti koji istražuju sriju bizarnih smrti i shvata da bi telefonska kompanija mogla biti umešana u sve to. Baš zato ovaj Andersonov film ostaje na pola puta jer nija bizarni campy horor o telefonima kao katalizatorima smrti an nije ni ozbiljan conspiracy triler.
Film je radila stabilna B-ekipa, među kojima ima i nekih saradnika Clint Eastwooda među scenaristima i poznati canucksploitation snimatelj. No, pored toga što je pismen, ovaj film ne sugeriše da ga je radio iskusni žanropvski egzekutor Michael Anderson, i ovaj film uprkos svojoj atraktivnoj premisi ne ide u prilog tezi da je Anderson nedovoljno cenjen reditelj.
MURDER BY PHONE je zaista daleko od njegovih ključnih naslova kao što su SWORD OF GIDEON, ORCA, LOGAN'S RUN, THE QUILLER MEMORANDUM, OPERATION CROSSBOW, 1984 i THE DAM BUSTERS.
* 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment