MY HUSBAND'S DOUBLE LIFE Jonathana Englisha dolazi iz iste produkcije televizijske mreže Lifetime iz koje je došao i MY DAUGHTER IS MISSING. English je engleski expat nastanjen mahom u Beogradu koji je imao izvesno DTV iskustvo kao reditelj i producent. MY HUSBAND'S DOUBLE LIFE je međutim po svom produkcionom nivou bitno ispod onoga što je do sada radio. Recept je sličan kao u MY DAUGHTER IS MISSING, tri angloamerička glumca, i sve ostalo srpska radna snaga, Beograd glumi Pariz, sve vrlo vrlo svedeno, kamerno. I kao TV film to manje-više funkcioniše, ali pod tom časnom etiketom TV filma ovde uzimam ipak njegovu najskromniju formu, dakle ne BBC ili HBO, pa ni RTS već Lifetime. Oba pomenuta Lifetime filma dele istog scenaristu, s tim što je English ipak upoznatiji sa kretanjima na našoj sceni pa je njegov TV film slikao iskusni Dušan Joksimović, i sa proaktivnijim DPjem krajnji rezultat ne izgleda kao slabija studentska vežba.
Ovakvi kamerni neo noir krimići bili su bitan deo ponude TV filmova sredinom devedesetih i sporadično su ih čak pisali ozbiljni scenaristi. Ipak, ovog puta, rekao bih da je najveći preokret u ovom scenariju to što se preokret nikada ne desi. MY HUSBAND'S DOUBLE LIFE nije ni u jednom estetskom domenu interesantan ali je za filmadžije zanimljivo da vide kakve low key produkcije i kako u pojedinim momentima biva rešeno pitanje snimanja Pariza u Beogradu.
Ovakvi kamerni neo noir krimići bili su bitan deo ponude TV filmova sredinom devedesetih i sporadično su ih čak pisali ozbiljni scenaristi. Ipak, ovog puta, rekao bih da je najveći preokret u ovom scenariju to što se preokret nikada ne desi. MY HUSBAND'S DOUBLE LIFE nije ni u jednom estetskom domenu interesantan ali je za filmadžije zanimljivo da vide kakve low key produkcije i kako u pojedinim momentima biva rešeno pitanje snimanja Pariza u Beogradu.
No comments:
Post a Comment