Friday, April 13, 2018

COVER VERSIONS

COVER VERSIONS Todda Bergera je triler koji preuzima strukturu RASHOMONa i pookušava da je aplicira na relativni kamerni triler o ubistvu čiji su sudionici bili članovi jednog benda. Priče svakog od članova benda se bino razlikuju i naravno malo po malo odaju celu sliku dgađaja.

Berger pokušava da kroz hemiju benda i različite ambicije koje ima svaki od članova u odnosu na svoju ulogu u samoj grupi pokušava da izgradi nekakav power dynamic koji se ispoljio unutar ovog slučaja. 

Bergerov film nikada ne uspeva da zaživi kao punokrvni krimić odnosno misterija, kao ni punokrvni film o rokenrolu, ili studija karaktera. Ali od svega toga pomalo uspeva da postigne tako da na kraju on jeste mlaka misterija, mlada priča o rokenrolu a nažaost ponajmanje studija karaktera.

Uprsko tome što sećanje nepouzdanih naratora može biti dobro rešenje za iskazivanje karaktera, njihove transformacije iz priče u priču su suviše velike da bi se iz jedne u drugu mogao razbviti kontinuitet karaktera.

No, film je prijatan, vlago zanimljiv i mogu da ga zamislim kako na televiziji zabavlja gledaoce sa malim očekivanjima od krimića.

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment