Pogledao sam IL GIUSTIZIERE SFIDA LA CITTA Umberta Lenzija. U ovom filmu Lenzi sarađuje sa Tomasom Milianom koji igra ulogu Ramba (navodno scenarista je čitao roman FIRST BLOOD pa se inspirisao) ali ukupni rezultat je slabiji od filma MILANO ODIA.
Prvo Milianov lik bajkera-sociopate-usamljenika-pravednika je mnogo manje zanimljiv od negativca iz MILANO ODIA a zatim i zaplet je krajnje konfuzno izložen, sa ponovljenim Lenzijevim problemom da podjednak akcenat stavlja i na pozitivce i na negativce. Međutim, u ovom filmu, zapleta je prosto previše za film u kome on ne može da se isprati zbog nejasnoća u pripovedanju, tako da filmu nedostaje dinamičnost.
Publika koja je kupljena u prvih desetak minuta filma pričom o bajkeru izuzetne borilačke snalažljivosti koji odlučuje da pomogne privatnoj kompaniji za obezbeđenje da pričuva neki tovar i/ili pronađe jedno oteto dete, svakako ne želi da se kasnije film bavi time kako ovaj junak stvaru zavadu među mafijaškim porodicama.
Naprosto Rambo nema dovoljno akcije, a i to što ima nije naročito upečatljivo. Ako uzmemo u obzir da su reditelji italijanskih krimića stavljali naročit akcenat na motorcikle (uostalom zar likvidacija sa motora nije poznat italijanski stil ubijanja) onda je ipak prilično mali broj bike stuntova i uopšte akcionih situacija.
Ako tome dodamo nekonzistentan ton i slabe likove, dobija se utisak jednog osrednjeg filma u žanru koji se samo u svojim vrhunskim izdanjima može podičiti relevatnošću u širim okvirima.
* * / * * * *
Prvo Milianov lik bajkera-sociopate-usamljenika-pravednika je mnogo manje zanimljiv od negativca iz MILANO ODIA a zatim i zaplet je krajnje konfuzno izložen, sa ponovljenim Lenzijevim problemom da podjednak akcenat stavlja i na pozitivce i na negativce. Međutim, u ovom filmu, zapleta je prosto previše za film u kome on ne može da se isprati zbog nejasnoća u pripovedanju, tako da filmu nedostaje dinamičnost.
Publika koja je kupljena u prvih desetak minuta filma pričom o bajkeru izuzetne borilačke snalažljivosti koji odlučuje da pomogne privatnoj kompaniji za obezbeđenje da pričuva neki tovar i/ili pronađe jedno oteto dete, svakako ne želi da se kasnije film bavi time kako ovaj junak stvaru zavadu među mafijaškim porodicama.
Naprosto Rambo nema dovoljno akcije, a i to što ima nije naročito upečatljivo. Ako uzmemo u obzir da su reditelji italijanskih krimića stavljali naročit akcenat na motorcikle (uostalom zar likvidacija sa motora nije poznat italijanski stil ubijanja) onda je ipak prilično mali broj bike stuntova i uopšte akcionih situacija.
Ako tome dodamo nekonzistentan ton i slabe likove, dobija se utisak jednog osrednjeg filma u žanru koji se samo u svojim vrhunskim izdanjima može podičiti relevatnošću u širim okvirima.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment