Monday, February 24, 2014

SAHKANAGA

Po kritikama mi je delovalo da će indie film SAHKANAGA John Henry Summeroura da mi premosti vreme između dve epizode TRUE DETECTIVE. Kritike su obećavale Southern Gothic, istinitu priču o bizarnom slučaju grobara iz Džordžije i odjekom tog događaja u maloj zajednici. Rezultat je međutim mlak coming of age film koji se uglavnom bavi nekim "nedokuvanim" odnosom između grobarovog sina i unuke jednog od pokojnih klijenata kroz koju se prelama "veća priča". Ali, te veće priče zapravo nikada nema, ona se nikada ne razvije, dočim ova mala priča ne nudi dovoljno materijala da se nametne i stalno se stvara utisak kako autor izbegava da nam pruži ono što je najzanimljivije.

Otud, oslanjanje na bizarnu istinitu priču koja ima razne potencijale za tumačenje i razne uglove iz kojih se može sagledatu stoji kao veliki autogol ovog filma. Možda sam ja očekivao nešto dugo pa sam razvio loš animus prema filmu kada mi to nije pružio, međutim, centralna romantična priča koja je u prvom planu je toliko flah i artificijelna da mi deluje gotovo kao ruganje stvarnom događaju.

Summerour je radio ovaj film kao ljuti indie tako da je tehnička realizacija iz žanra "kako znam i umem" ali ukupno uzev, nije loša. Trevor Neuhoff u glavnoj ulozi je svakako nudio dosta "štoga" za adekvatnog indie junaka. Ipak, ovo nije film po kome će Neuhoff biti zapažen ili upamćen.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment