D.J. Caruso se vraća klaustrofobičnom trileru koji doduše nije nikada radio u ovako hardkor formi, u realizaciji Black List scenarija Melanie Toast koji je svojevremeno kupio New Line da ga režija Jason Bateman u produkciji Dallasa Sonniera. To se na kraju nije desilo i Dallas ga je producirao sam i pušten je na striming sajta Daily Wire a internacionalno ga prodaje Voltage Pictures.
Glavnu ulogu igra kćer Andie MacDowell, Rainey Qualley, manje poznata od svoje sestre koja je imala veliki uspeh u seriji MAID ali dosta solidna u roli nekadašnje narkomanke koja sada pokušava da spase sebe i kćer od supruga izbezumljenog džankija.
Vincent Gallo igra muževljevog prijatelja, takođe džankija i zlostavljača dece sa kojim se junakinja sukobljava i bori za opstanak. On je otišao u neku neobičnu MAGA fazu a Daily Wire je uspeo da ga vrati na ekran posle duge pauze, mada na kraju krajeva paradoksalno nema veliki screentime u punom protagonizmu iako je kao pretnja prisutan sve vreme.
D.J. Caruso je poznat kao slick reditelj. I to se vidi i ovde. U određenom smislu zarad izgleda filma i produkcione doteranosti rekao bih da je žrtvovana radnja. Naprosto u filmu se ne desi mnogo toga, ali ono što se desi dobro izgleda.
Film nosi konvencionalnu dramaturgiju sa određenom esencijalizacijom negativnih likova koji su prosto zli, degenerisani i poremećeni u svakom smislu. I donosi jednu dozu konzervativnog osećaja da se junakinja vrati pravim vrednostima i samim tim je sreća prati. To jeste malo on the nose, ali ne bitno više nego u starinskom exploitationu. Drugo film je starozavetno nasilan i pun atmosfere besa i osvete pa samim tim ne ide u neku milost verskog filma.
SHUT IN je solidan klaustrofobični indie triler u kom nema mnogo grešaka ali se ni ne pokušava nešto naročito zanimljivo.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment