Saturday, July 19, 2008

MACABRE

Pogledao sam MACABRE Williama Castlea, courtesy of Ginger.

Ovo je film koji mi je privukao pažnju u vreme kada se pričalo da će ga Zemeckis rimejkovati za Dark Castle. Žao mi je što od tog projekta nije bilo ništa pošto je koliko sam shvatao to trebalo da bude jedan opak niskobudžetni film u kome je Zemeckis mogao da se opusti.

I zaista MACABRE je dušu dao za rimejk. U tehničkom smislu, ovo je najmanje ambiciozan Castleov film, nema nikavih tehničkih gimmicka. Iako je sama realizacija osrednja, ispod suspense trilera koje su radili Hitchcock ili Cluzot, i sturktura filma narušena flešbekovima koji su red herrings.

Međutim, sam high concept sa devojčicom koja je živa zakopana je odličan i sa njenim ocem seoskim lekarom koji sumnjiči razne ljude da žele da mu se osvete jer nije uspeo da im izleči bližnje. U nekoj novoj preradi, to bi zaista mogao da bude prilično intenzivan triler sa čistim suspenseom i dosta bizarnosti.

Nažalost od rimejka nije bilo ništa ali ostaje film koji u sebi očigledno ima kvalitet čim je tako inspirativan. Čini se ipak da taj kvalitet nije isplivao u Castleovoj interpretaciji.

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment