Saturday, October 20, 2012

SHATTERED SILENCE

Pogledao sam TV film SHATTERED SILENCE, ekranizaciju romana Johna Farrisa, koju je režirao Philip Leacock, sa jednom od ranih uloga u opusu Michaela Douglasa, kada je bio na samom početku, neopredeljen da li je glumac ili producent. Nezavisno od Douglasa, SHATTERED SILENCE spada među najznačajnije horore u istoriji TV filma i čini mi se da je ta reputacija nezaslužena. Doduše, verovatno da deo prevaziđenosti ovog TV filma proističe iz toga što je snimljen 1972. godine kada ovaj vid priče o psihopati koji uznemirava građane telefonom nije bila toliko potrošena. Četrdeset godina kasnije, to sve deluje potpuno irelevatno, ali nezavisno od prevaziđenosti premise koja se često javlja kao problem kod starih filmova, ovde nemam utisak o nekim drugim kvalitetima.

SHATTERED SILENCE je bio prisutan i pod naslovom WHEN MICHAEL CALLS. Po ovom drugom naslovu je i poznatiji ali je kopija koju sam gledao imala naslov SHATTERED SILENCE. Ne znam da li su pod različitim naslovima išli različiti cutovi pošto film varira u trajanju sudeći po literaturi ali ovo što sam ja gledao deluje kao "duža" verzija.

No comments:

Post a Comment