Pogledao sam BRIDESMAIDS Paula Feiga. Feig je reditelj koji je ostavio značajan trag u savremenoj američkoj komediji pre svega kroz svoj rad na televiziji, u serijama poput FREAKS AND GEEKS ili ARRESTED DEVELOPMENT. Na filmu nije uspeo da se dokaže jer je i počeo da radi na projektima koji nisu imali puno veze sa školom komedije iz koje dolazi. Otud je sve do BRIDESMAIDSa, Feig čekao na svoj bioskopski uspeh i sada ga je dobio with a vengeance.
BRIDESMAIDS je postao jedna od najgledanijih komedija ove godine i najveći sleeper hit sezone, a kritika ga je takođše jako dobro prihvatila. Može se reći da je ova produkcija u priličnoj meri rehabilitovala i Judda Apatowa.
Nažalost, mislim da hype oko ovog filma nije baš opravdan. Nesporno je da u filmu ima dosta jako smešnih situacija, ali čini se da Feigov recept a to je da humor proističe iz spontanosti i dugih deonica baziranih na glumačkim bravurama u jednakom broju slučajeva uspeva i da omaši tako da je BRIDESMAIDS na kraju film koji zapravo ima ne samo dosta praznog hoda već i dosta beskrajno dugih scena koje ne idu nikuda već samo neuspešno pokušavaju da izazovu smeh.
Te promašene scene stvaraju ozbiljnu kontratežu onim koje su zaista uspele.
Zatim, Feig od svih aktuelnih reditelja američke komedije iz škokle Judd Apatowa, kao što je Greg Mottola, recimo, daleko najslabije vodi priču i kod njega je transformacija karaktera data krajnje površno, usiljeno, a isto važi i za zaplet. U tom smislu, Feig zaista spada u drugu ligu aktuelnih reditelja holivudskih komedija koje su u poslednje vreme zaista doživele veliki napredak u zanatskom smislu.
Konačno, Feiga očigledno fasciniraju britanski komičari i doveo je nekoliko u svoj film od kojih je O'Dowd dobio vrlo značajnu ulogu za koju je potpuno besmisleno da je igra Britanac tako da film ima u jednoj ključnoj roli glumca koji jako dekoncentriše gledalište.
Ta Feigova nesposobnost da razdvaja važno od nevažnog očigledno nije omela BRIDESMAIDS da nađe svoju publiku kao "ženski odgovor na HANGOVER" ali ga je svakako sprečila da snimi dobar film.
* * / * * * *
BRIDESMAIDS je postao jedna od najgledanijih komedija ove godine i najveći sleeper hit sezone, a kritika ga je takođše jako dobro prihvatila. Može se reći da je ova produkcija u priličnoj meri rehabilitovala i Judda Apatowa.
Nažalost, mislim da hype oko ovog filma nije baš opravdan. Nesporno je da u filmu ima dosta jako smešnih situacija, ali čini se da Feigov recept a to je da humor proističe iz spontanosti i dugih deonica baziranih na glumačkim bravurama u jednakom broju slučajeva uspeva i da omaši tako da je BRIDESMAIDS na kraju film koji zapravo ima ne samo dosta praznog hoda već i dosta beskrajno dugih scena koje ne idu nikuda već samo neuspešno pokušavaju da izazovu smeh.
Te promašene scene stvaraju ozbiljnu kontratežu onim koje su zaista uspele.
Zatim, Feig od svih aktuelnih reditelja američke komedije iz škokle Judd Apatowa, kao što je Greg Mottola, recimo, daleko najslabije vodi priču i kod njega je transformacija karaktera data krajnje površno, usiljeno, a isto važi i za zaplet. U tom smislu, Feig zaista spada u drugu ligu aktuelnih reditelja holivudskih komedija koje su u poslednje vreme zaista doživele veliki napredak u zanatskom smislu.
Konačno, Feiga očigledno fasciniraju britanski komičari i doveo je nekoliko u svoj film od kojih je O'Dowd dobio vrlo značajnu ulogu za koju je potpuno besmisleno da je igra Britanac tako da film ima u jednoj ključnoj roli glumca koji jako dekoncentriše gledalište.
Ta Feigova nesposobnost da razdvaja važno od nevažnog očigledno nije omela BRIDESMAIDS da nađe svoju publiku kao "ženski odgovor na HANGOVER" ali ga je svakako sprečila da snimi dobar film.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment