Pogledao sam HORNS Alexandre Aje, adaptaciju romana Joe Hilla. Ovaj roman spada u dark fantasy žanr ili kako bi se to kod nas reklo - žanr "krvave bajke", pa je takav i film. Nažalost, da bi film bio bilo šta, pa i bajka, za početak mora biti iluzija što HORNS definitivno nije. Naime, HORNS nikako ne uspeva da se poveže sa gledaocem i Aja ne uspeva da dobro prevede naravoučenija bajkovitih aspekata romana i pripadajuću simboliku na filmski jezik..
Daniel Radcliffe u glavnoj ulozi svakako da ne pomaže opštem utisku filma. Naprosto, jedno što Radcliffe donosi jeste želja da HORNS ne bude rutinski Dimension projekat a tako ga vidi i Aja, stavljajući akcenat na bajkovitost i znakovito licemerje malog mesta a ne na tamu.
Sa ogromnim oslanjanjem na fleš-bekove, Ajin film zapravo nikada ne počne iz sve snage već se sve vreme zagreva za radnu temperaturu koju nikada ne dostigne. Ako tome dodamo i trajanje od skoro dva sata, HORNS nije baš nežan za gledanje.
Stephen King je bio majstor prikaza američkih varošica i HORNS želi da smesti i sina na tu scenu. Nažalost, ta atmosfera malog grada kod Aje spada u jedan od najslabijih prikaza "americane" još od Laugierovog skandaloznog THE TALL MAN.
HORNS je inače sa Ajom i Radcliffeom u centru imao zbilja slabe kapacitete za dobro prikazivanje "americane". Otud ni slab rezultat nije izostao. Ono što čini film delimično prihvatljivim jeste odstupanje od Dimensionovih matrica i pokušaj da se u ovoj produkciji napravi neki iskorak. Šteta što do njega nije u potpunosti došlo.
* * / * * * *
Daniel Radcliffe u glavnoj ulozi svakako da ne pomaže opštem utisku filma. Naprosto, jedno što Radcliffe donosi jeste želja da HORNS ne bude rutinski Dimension projekat a tako ga vidi i Aja, stavljajući akcenat na bajkovitost i znakovito licemerje malog mesta a ne na tamu.
Sa ogromnim oslanjanjem na fleš-bekove, Ajin film zapravo nikada ne počne iz sve snage već se sve vreme zagreva za radnu temperaturu koju nikada ne dostigne. Ako tome dodamo i trajanje od skoro dva sata, HORNS nije baš nežan za gledanje.
Stephen King je bio majstor prikaza američkih varošica i HORNS želi da smesti i sina na tu scenu. Nažalost, ta atmosfera malog grada kod Aje spada u jedan od najslabijih prikaza "americane" još od Laugierovog skandaloznog THE TALL MAN.
HORNS je inače sa Ajom i Radcliffeom u centru imao zbilja slabe kapacitete za dobro prikazivanje "americane". Otud ni slab rezultat nije izostao. Ono što čini film delimično prihvatljivim jeste odstupanje od Dimensionovih matrica i pokušaj da se u ovoj produkciji napravi neki iskorak. Šteta što do njega nije u potpunosti došlo.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment