Wednesday, July 23, 2008

STARSHIP TROOPERS 3: MARAUDER

Pogledao sam jedan od najočekivanijih filmova godine STARSHIP TROOPERS 3: MARAUDER Ed Neumeiera.

Ja sam veliki fan prvog filma, kao i većina, pa se na njemu ne bih zadržavao. Meni je i drugi film bio sasvim prisrtojan, koliko ga se sećam, ali čim ga se ne sećam dovoljno nisam siguran da bih mogao da ga branim.

Treći film je u konceptualnom smislu bliži prvom, pošto za razliku od drugog koji je postavljen kao priča iz rata ljudi i buba, pokušava da sagleda ipak širu sliku rata i da bude politički angažovan.

Štaviše, u trećem filmu politika je znatno istaknutija od akcije, iz razumljivih razloga. Neumeier očigledno nije imao budžet, a ni veštinu da juri za prvim delom na planu akcije, međutim film je odlično scenaristički postavljen i akcioni deficit nadoknađuje odličnim političkim radom.

Zaplet sa bubama koje imaju svoje božanstvo koje pak zavodi ljude je briljantna kritika rata sa verskim fanaticima, i uopšte začuđujuće je koliko je Neumeier zaista pokušao da u okvirima onoga što može da snimi isporuči vredno delo.

Završnica filma je jedna od bezobraznijih koje sam gledao u poslednje vreme. MARAUDER u svakom slučaju dobija moju apsolutnu preporuku.

* * * / * * * *

No comments:

Post a Comment