Manuel Srbin je studirao režiju sa Radu Judeom. Kako je završio snimajući film za Apollon, ironija je sudbine koja zaslužuje film, ali mora se priznati da se iz prikazanog vidi da je reč o školovanom reditelju.
U odnosu na dva do sada prikazana filma iz "novosadskog" segmenta Apollonovih originala, ZALJUBLJENA ANA, GOSPODIN ZABORAV I MAMA je daleko najviše izvukao iz okupljene ekipe koju čine mahom neafirmisani autori bez reputacije. Za razliku od PORNO PRIČE i JENGE, Srbinov film prvo ne izgleda skaredno, izgleda podnošljivo, nije to film look čak ni najboljih Apollon produkcija koje radi Petar Pašić, ali se vidi da ovaj reditelj ima ukusa, znanja kako bi stvari trebalo da izgledaju, čak i kada to ekipa ne ume da izvede itd.
Drugi problem koji ne uspeva da prevaziđe je disbalans među glumcima. Ivana Popović i devojčica Ana Jovanović koja igra njenu kćerku, daleko nadilaze ostatak podele u kojoj je Dejan Tončić najpoznatije ime. Nažalost, ostatak podele je sasvim nedorastao zadacima koji su im dati, kao i partnerima. Tončić jeste dorastao ali igra jednodimenzionalan lik koji je prilično nezavidna prilika da se pokažu mogućnosti. Međutim, Ivana Popović i devojčica uspevaju da iznesu film. Svakako da bi bio propulzivniji da su imale s kim da glume i definitivno nema šta da pruži u trajanju od 108 minuta, ali bi na sat i po bio taman kako treba.
Kao straight-to-streaming film, gde se standardi tek uspostavljaju, ZALJUBLJENA ANA u suštini ispunjava svoju ulogu porodičnog filma koji se gleda u kućnim uslovima. Ipak, malo mu je falilo da bude još bolji u tom okviru i podigne standarde.
U odnosu na svoje kolege školovane u Srbiji, Manuel Srbin je pokazao da može da izvuče mnogo više iz Apollonovog novosadskog kolektiva. Recimo, u ovom filmu koji ima muzičku dimenziju jer devojčica ima bend, napravio je i bolju muziku i par pesama za koje je pisao reči.
U tom pogledu, Srbin definitivno zaslužuje novu priliku i bolje uslove za rad.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment