Saturday, September 14, 2013

FRANKENSTEIN'S ARMY

Pogledao sam FRANKENSTEIN'S ARMY Richarda Raaphorsta. Reč je o found footage gorefestu koji je verovatno vrlo zanimljiv onima koji cene tu vrstu izraza. Meni ta poetika nije toliko bliska, iako sam se u međuvremenu senzibilizirao na found footage i ima nekoliko dobrih filmova u tom stilu, ova vrsta promocije ekipa za efekte i šmiku u formi filma mi je ipak prilično daleko. Raaphorst bez ikakve sumnje uspeva da stvori dobru i agresivnu, košmarnu atmosferu u priči o grupi ruskih vojnika koji nabasaju na laboratoriju ludog Frankenteinovog potomka koji pravi monstrume za račun nacista, i sami monstrumi su odlčino i maštovito napravljeni. Međutim, sve ostalo je krajnje slabo. No, čini mi se da u domenu čistog gore filma, FRANKENSTEIN'S ARMY već po ozbiljnosrti tehničke izvedbe spada u red vrhunskih ostvarenja pa ne sumnjam da će doći do kultnog statusa vrlo brzo.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment