Istog dana su izašli DAY SHIFT J.J. Perryja na Netflixu i SECRET HEADQUARTERS Henry Joosta i Ariela Schulmana. Dok je kroz Jamie Foxxa, DAY SHIFT kanalisao nešto njihovog PROJECT POWERa, SECRET HEADQUARTERS je sa ADAM PROJECTom Shawn Levyja - takođe sa Netflixa - delio dečaka Walkera Scobella u glavnoj ulozi i mučni zadah mediokritetstva.
Joost i Schulman nikada nisu bili mediokriteti, čak i za one koji nisu voleli njihove filmove ali su postali u svom prvom punokrvnom major filmu u produkciji Jerry Bruckheimera - iako u odnosu na njega PROJECT POWER deluje skuplje i zrelije u svakom pogledu.
Ovo je B-Bruckheimer, mučni superherojski nus-produkt s decom u glavnoj ulozi, o dečaku koji otkriva - veoma originalno - da mu je tata superheroj i da u svojoj kući ima tajno skrovište i razne gadgete koji ga čine nadmoćnim u borbi.
Međutim, film se ne pretvori ni onda u neku mlaku superherojsku avanturu, pa ni u SPY KIDS već postaje home invasion film kada u tajno skrovište upadaju ljudi koji žele da maznu tatinu opremu, a završava se na školskoj igranci, ako neko uopšte izdrži do kraja.
Joost i Schulman ne donose ništa od onoga po čemu su se izdvajali a to je - u neku ruku - svež rediteljski koncept - atipičan ugao sagledavanja stvari. Ništa. Ovde je sve užasno konvencionalno, mediokritetski, previše je hladno za Amblin, previše je tromo za Marvel.
SECRET HEADQUARTERS je potpuno razumljivo pomeren sa bioskopskog na Paramount + raspored. Ovo je film koji ne zavređuje ozbiljnu promociju koja prati bioskopsku distribuciju.
Čak je i ADAM PROJECT bio bolji.
* 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment