Thursday, August 18, 2022

DOMESTIC DISTURBANCE

Harold Becker je jedini eminentni reditelj trilera osamdesetih, pa i devedesetih, za kog se nikada nisam dovoljno ukačio. Tako da sam dosta njegovih filmova i propustio.

Jedan od njih je DOMESTIC DISTURBANCE, triler koji je pisao relativno eminentan čovek sa sjajnim naslovom kao što je JUDGEMENT NIGHT iza sebe. Ipak, ovo što je Becker ovde zakuvao jeste jedan subhitchcockovski ali i subcurtishansonovski domestic triler o uglednom poslovnom čoveku sa misterioznom prošlošću koji postaje očuh sinu glavnog junaka i koga ovaj kreće da brati u besu, i svedoči ubistvu kojim uklanja neprijatnog svedoka iz prošlosti.

Beckerov film je trom, Travolta u glavnoj ulozi je mlak, Vince Vaughn je interesantniji kao negativac ali ipak nema previše vrhunskog materijala za igru. Strukturiran je aljkavo, završnica je zbrzana i sve u svemu, Becker je snimio film ispod svog nivoa, pa i major nivoa, čak i kad je reč o manjim žanrovskim filmovima koji nisu tentpole.

A domestic trileri nekada jesu bili veoma bitan deo repertoara, upravo u danima kada su Joe Ruben i Curtis Hanson od njih pravili blokbastere. Sada je to davna prošlost.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment