Pogledao sam L'AGRESSION - rape & revenge triler Gerarda Piresa, reditelja koga prevashodno znamo po blokbasteru TAXI s kraja devedesetih i po simpatičnom heist filmu RIDERS snimljenom posle toga iako je on već decenijama bio prisutan kao drugoligaški francuski reditelj, aktivan u raznim žanrovima.
Sticajem okolnosti, i L'AGRESSION ima u sebi element automobilskih potera, ali za razliku od navedenih filmova one ipak nisu osnovni sadržaj ove ekranizacije Johna Buella. Jean-Louis Trintignant igra čoveka kome je motorciklistička banda ubila i silovala ženu i kćerku, dok je on bio savladan i nokautiran u pokušaju da ih odbrani. U istrazi i osveti mu se pridružuje svastika sa kojom ulazi u bizarnu ljubavnu aferu.
Jean-Louis Trintignant i Catherine Deneuve su izvanredan glumački par, za najveće domete, ali nažalost Pires ne uspeva da na adekvatan način nađe pravu meru između exploitationa i onoga što bi se moglo posmatrati kao nadogradnja. Otud L'AGRESSION sasvim sigurno nije exploitation film, i jasna je namera da se snimi film koji će ponuditi utisak produbljenog, osveženog, trilera. Nažalost, sve ono gde Pires "prevazilazi" žanr ostaje samo zanimljivo i nikada ne postaje u potpunosti ubedljivo.
* * 1/2 / * * * *
Sticajem okolnosti, i L'AGRESSION ima u sebi element automobilskih potera, ali za razliku od navedenih filmova one ipak nisu osnovni sadržaj ove ekranizacije Johna Buella. Jean-Louis Trintignant igra čoveka kome je motorciklistička banda ubila i silovala ženu i kćerku, dok je on bio savladan i nokautiran u pokušaju da ih odbrani. U istrazi i osveti mu se pridružuje svastika sa kojom ulazi u bizarnu ljubavnu aferu.
Jean-Louis Trintignant i Catherine Deneuve su izvanredan glumački par, za najveće domete, ali nažalost Pires ne uspeva da na adekvatan način nađe pravu meru između exploitationa i onoga što bi se moglo posmatrati kao nadogradnja. Otud L'AGRESSION sasvim sigurno nije exploitation film, i jasna je namera da se snimi film koji će ponuditi utisak produbljenog, osveženog, trilera. Nažalost, sve ono gde Pires "prevazilazi" žanr ostaje samo zanimljivo i nikada ne postaje u potpunosti ubedljivo.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment