Wednesday, January 10, 2007

THE MEAN SEASON

Podsetio sam se na THE MEAN SEASON, courtesy of Ginger.

Ovaj film sam dosta davno gledao na tivi i u međuvremenu sam ga zaboravio ali sam ipak upamtio utisak da je reč o intenzivnom i zanimljivom serial killer filmu smeštenom u ambijent vrele Floride koji je meni još od MIAMI VICE nekako omiljen.

Ovaj film pokojnog Philipa Brososa definiivno spada u zrelu modernu serial killer filma, spregnutog sa mišićavom eighties egzekucijom. Uopšte vrlo je zanimljivo koliko su serial killri bili čest predmet eighties cop filma, iako MEAN SEASON to nije.

Međutim, MEAN SEASON jeste stilizovan blizu svedenosti eighties buddy cop filma, s tim što su umesto pandura glavni junaci novinari. I panduri.

Još je zanimljivija relacija filma MEAN SEASON sa originalom i rimejkom CAPE FEARa pošto je u oba slučaja reč o junacima koje negativac uceni nekom vrstom krivice i saučesništva i polako im menja život, izvlačeći ih iz sigurnosti vlastitog urbanog doma i odvlačeći ih u divljinu gde ih natera da otkriju svoje najdublje demone i najsnažnije instinkte samoodržanja.

Iznad ove matrice funkcioniše jedan vrlo efikasan, iako donekle konvencionalan triler, praćen Borsosovom sigurnom egzekucijom.

U svakom slučaju Kurt Russell ga izdiže još iznad realnog Borsosovog dometa i mirnog srca dobija

* * * / * * * *

No comments:

Post a Comment