INGRID GOES WEST Matta Spicera je dobar indie film sa Aubrey Plazom, što je dosta bitno istaći jer je u poslednje vreme ušla u hiperprodukciju naslova tog profila ali su mnogi među njima nažalost bili bezveze. U tom smislu, privlačnost njenog indie opusa je što se mene tiče umanjila jer sam uprkos tome što sam njen veliki fan zaista imao teškoće sa dosta njenih skorijih rola.
INGRID GOES WEST je srećom dobar film, kao SINGLE WHITE FEMALE za Instagram generaciju, priča o mladoj ženi koja postaje opsednuta IG influencerkom i pokušava da postane njena prijateljica i neka vrsta družbenice u pohodu na internet slavu.
Aubrey Plaza je izuzetna glumica sa sjajnim šarmom i ona naravno uspeva da izvuče maksimum iz naslovnog lika, da je učeni komičnim i tragičnim likom u isto vreme, a Matt Spicer to odlično koristi na polju ambivalencije jer ona jeste samozvanka i opsesivka ali ljudi koje progoni nisu mnogo bolji, čak su moralno možda i isprazniji i korozivniji.
U tom smislu Aubrey Plaza uspeva da odbrani Ingrid kao osobu koja traži autnetničnu emociju među ljudima koji se prave da su u jakom kontaktu sa stvarnošću i posvećeni svojim fanovima, i temama kojima se bave, a u stvari su biznismeni kojima je imidž baziran na površnim odnosima na prvom mestu.
Otud Aubrey Plaza ima junakinju koja nosi barem neka svojstva lošeg sveta u kom su likovi ukorenjeni.
Wyatt Russell i O’Shea Jackson nisu obrukali očeve Kurta Russella i Ice Cubea u ulogama muškaraca koji su samo aksesoar ženama posvećenim vlastitoj slici na Instagramu a Elizabeth Olsen je takođe jako dobra kao osoba kojom je Ingrid opsednuta iako to ne zaslužuje.
INGRID GOES WEST zbog samog karaktera priče, miljea i likova koji nisu crno-beli negde žanrovski meandrira, nikada do kraja ne postaje ni komedija ni psihološka studija ni triler, ali sve vreme proizvodi emociju zahvaljujući glumcima i gledaoci osećaju putanju koju je Ingrid prošla.
Ovo nije SAFETY NOT GUARANTEED ali nije ni pad u odnosu na njega.
* * * / * * * *
No comments:
Post a Comment