Pogledao sam STORKS Nicholasa Stollera, novi animirani projekat Warner Animation Groupa koji je postigao veliki uspeh LEGO MOVIEjem, a sa novim projektom prošao je slično prenaglašenu reakciju kao i DCEU filmovi. STORKS je neopravdano oklevetan film i reč je o jednoj od zanimljivijih animiranih svari koje sam gledao poslednjih godina. Ovo nije Pixar, ali jeste Warner i u sebi sadrži onu energiju i neuračunljivost zbog koje smo zavoleli njihovu školu animiranog filma u vreme Tex Averyja ili Chuck Jonesa.
Doug Sweetland je veteran iz Pixara koji je došao da radi u Warnerovim projektima kao reditelj animacije i poraktično ga možemo smatrati Stollerovim ko-rediteljem i njegovo učešće rezultira vrhunskom tehničkom realizacijom. STORKS uspeva da vizuelno isprati ceo duh Stollerovog koncepta, u kome se prepliću zanimljiva premisa i višeslojni pristup u kome za roditelje ima sasvim dovoljno zabave dok su deca impresionirana bukvalno svim šđto se dešava na ekranu.
Međutim, neke od tema, kao što je roditeljstvo i briga o bebama uspevaju da se probiju iz drugog "roditeljskog" u prvi plan i da budu prilično važan osnov čitave serije scena. U tom smislu zanimljivo je kako se STORKS zapravo nadovezuje na Stollerov NEIGHBORS u kome je takođe iza osnovnog konflikta briga o bebama dobijala ulogu B-zapleta.
STORKS je maštovit, dinamičan i izuzetno duhovit. Očuvan je Warnerov duh apsurda, crnog humora, a rekao bih da je Stoller uveo dosta tehnika u pogledu unutrašnje organizacije scene koje podsećaju na igrani film. U ovom slučaju to funkcioniše i naročito se odnosi na korišćenje alternativnih izvora slike kao što su kamere na raznim uređajima kojekoriste junaci. Isto važi i za scene napetosti koje su konstruisane jako slično filmskim sa velikim akcentom na psihološko razrešenje komplikacije u kojoj su se junaci snašli.
Stollerov prelazak u svet animacije je bez ikakve dileme izuzetno uspešan i voleo bih da se ponovo angažuje u WAGu. Kritika je nažalost bila nezasluženo gruba prema STORKSu, gotovo da tačke da ispisuju potpune neistine. Blagajne takođe nisu bile sasvim blagonaklone alije STORKS na kraju pokazao kako itekako ima snage da opstane i da umnogome pokrije ulaganja studija.
* * * * / * * * *
Doug Sweetland je veteran iz Pixara koji je došao da radi u Warnerovim projektima kao reditelj animacije i poraktično ga možemo smatrati Stollerovim ko-rediteljem i njegovo učešće rezultira vrhunskom tehničkom realizacijom. STORKS uspeva da vizuelno isprati ceo duh Stollerovog koncepta, u kome se prepliću zanimljiva premisa i višeslojni pristup u kome za roditelje ima sasvim dovoljno zabave dok su deca impresionirana bukvalno svim šđto se dešava na ekranu.
Međutim, neke od tema, kao što je roditeljstvo i briga o bebama uspevaju da se probiju iz drugog "roditeljskog" u prvi plan i da budu prilično važan osnov čitave serije scena. U tom smislu zanimljivo je kako se STORKS zapravo nadovezuje na Stollerov NEIGHBORS u kome je takođe iza osnovnog konflikta briga o bebama dobijala ulogu B-zapleta.
STORKS je maštovit, dinamičan i izuzetno duhovit. Očuvan je Warnerov duh apsurda, crnog humora, a rekao bih da je Stoller uveo dosta tehnika u pogledu unutrašnje organizacije scene koje podsećaju na igrani film. U ovom slučaju to funkcioniše i naročito se odnosi na korišćenje alternativnih izvora slike kao što su kamere na raznim uređajima kojekoriste junaci. Isto važi i za scene napetosti koje su konstruisane jako slično filmskim sa velikim akcentom na psihološko razrešenje komplikacije u kojoj su se junaci snašli.
Stollerov prelazak u svet animacije je bez ikakve dileme izuzetno uspešan i voleo bih da se ponovo angažuje u WAGu. Kritika je nažalost bila nezasluženo gruba prema STORKSu, gotovo da tačke da ispisuju potpune neistine. Blagajne takođe nisu bile sasvim blagonaklone alije STORKS na kraju pokazao kako itekako ima snage da opstane i da umnogome pokrije ulaganja studija.
* * * * / * * * *
No comments:
Post a Comment