U sklopu pripreme za BLOOD FATHERa pogledao sam N'IMPORTE QUI, film koji je pre dve godine producirao Jean-Francois Richet. Reč je o zanimljivom francuskom odgovoru na JACKASS u kome glavnu ulogu igra globalna YouTube senzacija Remi Gaillard. Međutim, za razliku od JACKASSa, film Raphaela Frydmana u mnogo većoj meri zahteva od Remija Gaillarda da glumi. U ovom filmu, on igra samog sebe a priča prati period u kome on piokušava da se smiri i skući, i prestane sa pravljenjem pizdarija. Kako bi to postiga osećuje psihijatre i zombifikuje se elkovima za smirenje, međutim, đavo mu ne da mira.
N'IMPORTE QUI je svakako film u kome su glavni adut Gaillarodvi stuntovi koji su povremeno zaista urnebesni, međutim Frydman zaslužuje pohvale za to što je ovom "vezivnom" materijalu dao identitet i što je iz Gaillarda uspeo da izvuče jednu prilično dobru komičarsku interpretaciju. Štaviše, Frydman je sebi dozvolio da se u par navrata spikejonzeovski "zaigra" upravo u tom vezivnom delu i to je mahom imalo dobre rezultate osim jednog kratkotrajnog iskakanja u neodbranjiv apsurd.
Raphael Frydman je još od svog debija ADIEU BABYLONE svojevrsni enfant terrible francuskog filma, poznat po tome kako nije ušao na njihovu akademiju FEMIS. Značajan deo svoje karijere potom posvetio je muzičkom filmu, bilo da je reč o dokumentarcima ili koncertnim filmovima. U svakom slučaju, Richet je za svoju produkciju o Remiju Gaillardu izabrao reditelja koji može da donese rediteljski pečat i Frydman ga je bez ikakve dileme i pružio.
N'IMPORTE QUI je film koji je bukvalno zbog par detalja koji su pokazali da Frydman ne kontroliše stvari ostao kratak za status izvanrednog filma. Međutim, ovakav kakav je, izuzetno je dobar i moram priznati da me čudi kako nije uspeo da na francuskim blagajnama ponovi Gaillardov uspeh sa YT i konvertuje ga u prodaju ulaznica.
* * * / * * * *
N'IMPORTE QUI je svakako film u kome su glavni adut Gaillarodvi stuntovi koji su povremeno zaista urnebesni, međutim Frydman zaslužuje pohvale za to što je ovom "vezivnom" materijalu dao identitet i što je iz Gaillarda uspeo da izvuče jednu prilično dobru komičarsku interpretaciju. Štaviše, Frydman je sebi dozvolio da se u par navrata spikejonzeovski "zaigra" upravo u tom vezivnom delu i to je mahom imalo dobre rezultate osim jednog kratkotrajnog iskakanja u neodbranjiv apsurd.
Raphael Frydman je još od svog debija ADIEU BABYLONE svojevrsni enfant terrible francuskog filma, poznat po tome kako nije ušao na njihovu akademiju FEMIS. Značajan deo svoje karijere potom posvetio je muzičkom filmu, bilo da je reč o dokumentarcima ili koncertnim filmovima. U svakom slučaju, Richet je za svoju produkciju o Remiju Gaillardu izabrao reditelja koji može da donese rediteljski pečat i Frydman ga je bez ikakve dileme i pružio.
N'IMPORTE QUI je film koji je bukvalno zbog par detalja koji su pokazali da Frydman ne kontroliše stvari ostao kratak za status izvanrednog filma. Međutim, ovakav kakav je, izuzetno je dobar i moram priznati da me čudi kako nije uspeo da na francuskim blagajnama ponovi Gaillardov uspeh sa YT i konvertuje ga u prodaju ulaznica.
* * * / * * * *
No comments:
Post a Comment