Pogledao sam THE SHALLOWS Jaume Collet-Serre, i ovaj film pokazuje da
Collet-Serra nastavlja da oblikuje svoj autorski pečat u okvirima
B-filma. THE SHALLOWS je Collet-Serrin CAST AWAY ili GRAVITY, naravno,
snimljen u uslovima u kojima svaki dinar mora da se zaradi.
U centru priče je dvoboj između velike ajkule i Blake Lively. Collet-Serra u saradnji sa svojim španskim DPjem Flaviom Labianom, posle kratke pauze na filmu RUN ALL NIGHT, uspeva da napravi film izvanredne napetosti, ispod koje se međutim krije i izvanredna likovnost. THE SHALLOWS naizmenično stvara napetost i prizore neverovatne maštovitosti, sugestivnosti, pa i surovosti. Blake Lively nije nužno deo tih prizora ali ona je i glumački ali i samom pojavom svakako ostavila veliki pečat na ovom filmu. Svakako da glumica slabije glumačke eksresije ili manje impozantnog izgleda, ne bi uspela da ostavi ovakav utisak kao ona. Slutim, da Blake Lively i njen doprinos zbog žanrovskog profila filma neće biti onoliko cenjeni koliko zaslužuju.
Anthony Jaswinski napisao je scenario za odličan film KRISTY Olivera Blackburna, i ovde uspeva da izvuče jako mnogo iz situacije u kojoj se junakinja našla. Situacija sa zaklanim kitom definitivno spada u red najmoćnijih prizora u filmovima o morskim nemanima. I uopšte upotreba kita je vrlo maštovita u daljem razvoju priče. Jaswinski je do sada potpisao dva zanimljiva scenarija o borbi usamljenih žena za opstanak i reklo bi se da mu to ide od ruke.
Ipak, ovaj film ima dve ključne zvezde, Blake Lively ispred i Jaume Collet-Serru iza kamere, i Jaswinski je tu ipak više pružio podršku. THE SHALLOWS je dominantno oslonjen na vizuelni izraz i scenario je više poslužio da uobliči nekakav dramski unutar situacije koja svoju dramatičnost pre svega crpi iz inscenacije.
Uprkos tome što kritika nije sasvim prepoznala ovaj film, nije ga ni prećutala. Srećom, publici je sve bilo jasno.
* * * 1/2 / * * * *
U centru priče je dvoboj između velike ajkule i Blake Lively. Collet-Serra u saradnji sa svojim španskim DPjem Flaviom Labianom, posle kratke pauze na filmu RUN ALL NIGHT, uspeva da napravi film izvanredne napetosti, ispod koje se međutim krije i izvanredna likovnost. THE SHALLOWS naizmenično stvara napetost i prizore neverovatne maštovitosti, sugestivnosti, pa i surovosti. Blake Lively nije nužno deo tih prizora ali ona je i glumački ali i samom pojavom svakako ostavila veliki pečat na ovom filmu. Svakako da glumica slabije glumačke eksresije ili manje impozantnog izgleda, ne bi uspela da ostavi ovakav utisak kao ona. Slutim, da Blake Lively i njen doprinos zbog žanrovskog profila filma neće biti onoliko cenjeni koliko zaslužuju.
Anthony Jaswinski napisao je scenario za odličan film KRISTY Olivera Blackburna, i ovde uspeva da izvuče jako mnogo iz situacije u kojoj se junakinja našla. Situacija sa zaklanim kitom definitivno spada u red najmoćnijih prizora u filmovima o morskim nemanima. I uopšte upotreba kita je vrlo maštovita u daljem razvoju priče. Jaswinski je do sada potpisao dva zanimljiva scenarija o borbi usamljenih žena za opstanak i reklo bi se da mu to ide od ruke.
Ipak, ovaj film ima dve ključne zvezde, Blake Lively ispred i Jaume Collet-Serru iza kamere, i Jaswinski je tu ipak više pružio podršku. THE SHALLOWS je dominantno oslonjen na vizuelni izraz i scenario je više poslužio da uobliči nekakav dramski unutar situacije koja svoju dramatičnost pre svega crpi iz inscenacije.
Uprkos tome što kritika nije sasvim prepoznala ovaj film, nije ga ni prećutala. Srećom, publici je sve bilo jasno.
* * * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment