Pogledao sam I.C.U. Aasha Aarona, australijski
niskobudžetni triler u kome je jednu od svojih ranih uloga ostvarila
Margot Robbie. Ovaj film je iz domena "Koliko je ovo grozno, ali i ja
sam budala što ovo gledam".
Ipak, Margot Robbie zaslužuje određene žrtve, i u tom pogledu I.C.U. je najbliže žrtvi a da isključuje intervencije na telu.
Aash Aaron zaslužuje poštovanje utoliko što je osmislio koncept kako da ispuni očajničku želju da snimi film, i da napravi neko jednoipočasovno delo, ali tu se otprilike završava sve pohvalno što se može reći o ovoj parafrazi REAR WINDOWa.
Doduše, Margot je dosta prominentna u filmu, pa je to upravo ono što će verovatno i ubuduće privlačiti ljude da se podvrgnu ovom iskustvu.
S druge strane, kako smo od Australijanaca ipak navikli na zanimljivije žanrovske radove, bilo bi licemerno da ne napomenem da bi recepcija ovog filma u mom slučaju bila nešto bolja da dolazi recimo iz Istočne Evrope gde su dometi u ovakvim žanrovima malo niži.
Ipak, Margot Robbie zaslužuje određene žrtve, i u tom pogledu I.C.U. je najbliže žrtvi a da isključuje intervencije na telu.
Aash Aaron zaslužuje poštovanje utoliko što je osmislio koncept kako da ispuni očajničku želju da snimi film, i da napravi neko jednoipočasovno delo, ali tu se otprilike završava sve pohvalno što se može reći o ovoj parafrazi REAR WINDOWa.
Doduše, Margot je dosta prominentna u filmu, pa je to upravo ono što će verovatno i ubuduće privlačiti ljude da se podvrgnu ovom iskustvu.
S druge strane, kako smo od Australijanaca ipak navikli na zanimljivije žanrovske radove, bilo bi licemerno da ne napomenem da bi recepcija ovog filma u mom slučaju bila nešto bolja da dolazi recimo iz Istočne Evrope gde su dometi u ovakvim žanrovima malo niži.
No comments:
Post a Comment