Pogledao sam R.I.P.D. Roberta Schwentkea. Jasno mi je da u ovoj sezoni kada studiji udaraju jako, sa vrlo teškom artiljerijom i dosta te teške artiljerije pritom promašuje i stvara niz upečatljivih komercijalnih kataklizmi, ovaj film prosto nema šta da traži. Štaviše, rekao bih da po svom izgledu i resursima ovaj film više deluje kao deo ponude tokom proleća. Ryan Reynolds u tom pogledu zaista nema sreće. R.I.P.D. je u sebi imao sve karakteristike high concepta, čak i franšize, u tolikoj meri da neverovatno liči na MEN IN BLACK. Reynolds i Bridges kao mrtvi policajci iz različitih epoha čak i imaju vrlo sličnu hemiju kao Smith i Jones, i ona čak i u dobroj meri funkcioniše. Međutim, sam koncept proistekao iz stripa koji je izdao Dark Horse ne nudi dobre antagoniste. "Mrtvi" u tako apstraktnoj formi kako je prikazana u ovom filmu prosto nisu dovoljno atraktivan protivnik a ni efekti kojima su izobraženi nisu nešto naročito dobri.
Ne mislim da studio laže kada kaže da je ovaj film koštao 130 miliona. Tu su ipak dve velike zvezde i masa specijalnih efekata ali naprosto efekti su uzaludni kada nisu u službi razrađene i dobre ideje i zvezdama je izmaknuto tlo pod nogama između opstalog i time što su suočeni sa masom inferiornih animacija kao protivnicima.
Reynolds i Bridges su odlični, a Schwentke je filmu dao simpatičan arhaični ton, sveo je stvari na nivo 80s buddy flicka, kao kada bi Walter Hill pre demencije režirao nešto tipa MEN IN BLACK. No ta low-key postavka ne funkcioniše tako dobro u spoju sa nedokuvanim spektaklom.
Otud R.I.P.D. maltene deluje lapidarno sa svojim trajanjem od sat i po vremena i vrlo neprezencioznim zapletom.
Karakteri nisu dovoljni da izvuku film jednim delom i zato što Schwentke između ostalog direktno rtansplantira Mary Louise Parker iz REDa i daje joj maltene istu ulogu. Da paradoks bude veći, R.I.P.D. ide head to head protiv RED 2 ove sedmice. Dakle, ovaj pokušaj reciklaže istog lika se Schwentkeu obio o glavu na svim nivoima.
Kao derivat MEN IN BLACK sa sjajnim zvezdama, R.I.P.D. teško može privući one koji nisu fanovi. Međutim, oni koji ga pogledaju mogu uživati čak i više nego što bi smeli na jednoj ovakvoj kolekciji pogrešnih procena. U neko drugo godišnje doba, ne bi bio bolji ali bi možda bio isplativiji film nego sad.
* * 1/2 / * * * *
Ne mislim da studio laže kada kaže da je ovaj film koštao 130 miliona. Tu su ipak dve velike zvezde i masa specijalnih efekata ali naprosto efekti su uzaludni kada nisu u službi razrađene i dobre ideje i zvezdama je izmaknuto tlo pod nogama između opstalog i time što su suočeni sa masom inferiornih animacija kao protivnicima.
Reynolds i Bridges su odlični, a Schwentke je filmu dao simpatičan arhaični ton, sveo je stvari na nivo 80s buddy flicka, kao kada bi Walter Hill pre demencije režirao nešto tipa MEN IN BLACK. No ta low-key postavka ne funkcioniše tako dobro u spoju sa nedokuvanim spektaklom.
Otud R.I.P.D. maltene deluje lapidarno sa svojim trajanjem od sat i po vremena i vrlo neprezencioznim zapletom.
Karakteri nisu dovoljni da izvuku film jednim delom i zato što Schwentke između ostalog direktno rtansplantira Mary Louise Parker iz REDa i daje joj maltene istu ulogu. Da paradoks bude veći, R.I.P.D. ide head to head protiv RED 2 ove sedmice. Dakle, ovaj pokušaj reciklaže istog lika se Schwentkeu obio o glavu na svim nivoima.
Kao derivat MEN IN BLACK sa sjajnim zvezdama, R.I.P.D. teško može privući one koji nisu fanovi. Međutim, oni koji ga pogledaju mogu uživati čak i više nego što bi smeli na jednoj ovakvoj kolekciji pogrešnih procena. U neko drugo godišnje doba, ne bi bio bolji ali bi možda bio isplativiji film nego sad.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment