Sunday, July 1, 2007

ROMASANTU

Pogledao sam ROMASANTU Paco Plaze, courtesy of Kunac.

Paco Plaza mi je privukao pažnju sa svojom pričom u PELICULAS PARA NO DORMIR i oduševio me je svojom old school Hollywood-ready egzekucijom kakva se retko sreće kod Evropljana. Njegova TV epizoda je izgledala kao američki bioskopski film iz 80ih, što se mene tiče, najbolje dekade.

Dočim, njegov theatrical film ROMASANTA mnogo više liči na neki TV rad. No, prilično soldian američki TV rad da se razumemo.

Plaza uspeva da vrlo precizno, ispriča jednu relativno arhaičnu priču o likantropiji, vešto balansirajući između rekonstrukcije i stilizacije, ne uspevajući da reši osnovni problem projekta a to je što je sve to uglavnom već viđeno.

Međutim, tako sigurnom egzekucijom, Plaza uspeva da dosegne nivo evropskog proizvoda koji može da ostvari crosover i komunicira sa internacionalnim tržištem.

Moj favorit Julian Sands je mogao biti još više iskorišćen, ipak je on jedan od jačih živih weirdoa britanskog glumišta.

U svakom slučaju, ROMASANTA je vrlo pristojan rad, od koga je Plaza znatno odmakao kasnije.

* * 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment