Pre dvadeset godina, film koji snimaju Phil Noyce i Pierce Brosnan mogao je pretendovati da bude blokbaster, mogao je biti novi Bond ili ko zna šta.
Nažalost, poslednjih godina, Pierce Brosnan ponekad iznova susreće svoje stare autoritete ali samo sa ponekim, recimo Martinom Campbellom, uspeva da snimi nešto na očekivanom nivou.
NOVEMBER MAN sa Rogerom Donaldsonom je bio ispod Pierceovog nivoa, a isto važi i za FAST CHARLIE sa Noyceom. Srećom, Brosnan u šerifovskim godinama uspeva da održi određeni nivo relevantnosti kao sporedni glumac u naslovima u rasponu od MAMMA MIA do NO ESCAPE ili BLACK ADAM.
U FAST CHARLIE Brosnan ulazi na teritoriju koja mu nije nepoznata ali mu ne stoji. Ovo je nekakav Bayou akcioni triler o o ostarelom enforceru koji želi da osveti uklanjanje svog ostarelog i izlapelog ali u osnovi časnog gazde, i da porazi novopridošlog mladog kriminalca koji nema skrupule.
Ovo je poslednji film sa Jamesom Caanom koji je izašao i nažalost u njemu Caan i izgleda kao da polako odlazi. I otprilike činjenica da je ovde Caan igrao po poslednji put ostaje i jedino po čemu će se ovaj film pamtiti.
U filmu bez para, Noyce ne uspeva da napravi ništa bitno, i FAST CHARLIE izgleda rutinski, nije vizuelno zanimljiv, niti je naročito uzbudljiv. Pierce Brosnan i Morena Baccarin su raspoloženi za igru i to značajno doprinosi utisku, ali manje-više FAST CHARLIE bi se lako mogao otpisati kao čist Geezer Teaser da zapravo nije Brosnanov vehicle u klasičnom smislu.
Možemo reći da su i Brosnan i Morena ovde dobili reditelja koji je po reputaciji svakako iznad nekog proseka s kojim danas rade, ali isto tako su dobili produkciju koja je dosta ispod.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment