ANGEL OF MINE australijske rediteljke Kim Farrant je solidno realizovan relativno zakasneo odjek trilera smeštenih u domaćinstvu koji su imali značajno mesto u kinematografiji ranih devedesetih. Daleko je sve ovo i od kvaliteta i od značaja naslova kao što su SLEEPING WITH THE ENEMY Josepha Rubena ili HAND THAT ROCKS THE CRADLE Curtisa Hansona, ali sada je neko drugo vreme.
Yvonne Strahovski i Noomi Rapace igraju dve žene na suprotnim stranama sudbine - jedna je dobro situirana sa srećnom porodicom a druga je psihički bolesna, nesposobna da se izbori sa traumom gubitka deteta i opterećena idejom da je njena nastradala kćerka zapravo dete ove prve.
Kim Farrant nikada ne odlazi u totalni triler i to je verovatno pametna odluka, držeći se ipak formata psihološke melodrame sa tenzičnošću i nelagodom trilera. Na taj način uspeva da izvuče maksimum iz Rapace i Strahovske koje je okružila kompetentnom podrškom, među kojom je recimo Luke Evans najzvučnije ime.
Ono što je ključni nedostatak filma jeste to što ne produbljuje likove u dovoljnoj meri da bi ispunio sve zadatke psihološke drame a opet nije dovoljno intenzivan kao triler. Međutim, to bi bila primedba za bioskop. Na kućnim formatima ovaj film će imati adekvatnu sudbinu jer je solidno realizovan i ima dobra imena koja nisu postala poznata slučajno.
* * 1/2 / * * * *
Yvonne Strahovski i Noomi Rapace igraju dve žene na suprotnim stranama sudbine - jedna je dobro situirana sa srećnom porodicom a druga je psihički bolesna, nesposobna da se izbori sa traumom gubitka deteta i opterećena idejom da je njena nastradala kćerka zapravo dete ove prve.
Kim Farrant nikada ne odlazi u totalni triler i to je verovatno pametna odluka, držeći se ipak formata psihološke melodrame sa tenzičnošću i nelagodom trilera. Na taj način uspeva da izvuče maksimum iz Rapace i Strahovske koje je okružila kompetentnom podrškom, među kojom je recimo Luke Evans najzvučnije ime.
Ono što je ključni nedostatak filma jeste to što ne produbljuje likove u dovoljnoj meri da bi ispunio sve zadatke psihološke drame a opet nije dovoljno intenzivan kao triler. Međutim, to bi bila primedba za bioskop. Na kućnim formatima ovaj film će imati adekvatnu sudbinu jer je solidno realizovan i ima dobra imena koja nisu postala poznata slučajno.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment