THE IMAGE Petera Wernera, po scenariju Briana Rehaka je jedan od primera kako je HBO kao “više od televizije” anticipatorski obrađivao temu televizije, i na koji način je pred stvari kao što su LARRY SANDERS SHOW ili NEWSROOM kroz TV filmove poput LATE SHIFTa, LIVE FROM BAGHDAD pa i ovoga, pripremao teren za neka od najboljih tumačenja televizije.
Brian Rehak je relativno nevažan televizijski scenarista, a Peter Werner je televizijski rutiner koji je radio i na filmu. Sa ovom ekipom su stvar mogle poći i na ovu i na onu stranu, ali kada us u glumačkoj ekipi okupljeni Albert Finney. John Majoney, Kathy Baker, mladi Brad Pitt i kad je sve to produkciono jako dobro zapakovano, rezultat je dinamičan, kombinujući vajb priča o starim novinarskim pacovima u potrazi za “dobrom pričom” i društvenim angažmanom sa “novim” okolnostima u televizijskom poslu.
THE IMAGE se kreće u okviru “povišenog realizma”, i ima dinamiku televizijske dramaturgije sa dosta melodramskih preokreta i ekscesa, sa pričom koja se vidno kreće konstruisanom klimaksu i character arcu, ali na kraju ipak ostaje ubedljiva.
Finney i Mahoney su sjajni kao dve alfa novinarske olupine koje probijaju rokove ali donose “suvo zlato” i ovakvi majstori to igraju bez teškoća.
Brad Pitt se pojavljuje u maloj ali upečatljivoj ulozi snimatelja sa lokalne teksaške televizije.
No comments:
Post a Comment