Wednesday, September 12, 2007

WRONG TURN 2

Pogledao sam WRONG TURN 2 Joe Lyncha, courtesy of Kunac.

Iako sam veliki fan prvog filma i očekivao sam da će nastavak prevazići DTV standarde, mogu reći da mi je nastavak bio bled i pomalo dosadan. Iako, Joe Lynch prevazilazi DTV nastavke isto onoliko koliko je Schmidtov WRONG TURN prevazilazio tadašnji revival backwoods slashera, to ipak nije dovoljno da bi se WRONG TURN 2, izuzev u okvirima svog produkcionog geta smatrao izuzetnim filmom. Naime, Lynchova režije nije toliko moćna kao Schmidtova, niti su likovi dovoljno zanimljivi kako bi klasičan tip inbredi protiv putnika namernika - koncept mogao da ostane svež i relevantan.

I baš zato, iako je pun obračuna, gorea i akcije, WRONG TURN 2 deluje poprilično ravno i monotono.

Naravno, moguće da je stvar i u kilometraži, pa i u tome da konačno treba priznati sebi da se WRONG TURN 2 sigurno ne pravi za ljubitelje i poznavaoce već za neupućene klince željne dobrog splattera i da ga čak i treba podržati kao ulaznicu nekih širih omladinskih krugova u naš košmar.

Ipak, meni se čini da sam svoju ulaznicu odavno kupio.

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment