Pogledao sam MAN ON A LEDGE Asgera Letha. Ovo je film o čijem scenariju se pričalo godinama, originalni predložak Pabla Fenjvesa je dugo išao od studija do studija kao film u koji je nepokolebljivo verovao Lorenzo Di Buonaventura, jedan od najmoćnijih holivudskih producenata. Kada se pogleda film, nije baš jasno šta je to toliko bilo značajno i novo u ovom scenariju, reč je o prilično klasičnom heist filmu sa malo izmenjenim motivacijama i nešto razrađenijom diverzijom koja prikriva "pljačku".
Sam Worthington je posle AVATARa i CLASH OF THE TITANS postao nova akciona zvezda u usponu, međutim u ovom filmu on nema puno prilike da bude u akciji, a povremeno ima i ozbiljne probleme sa akcentom tako da se može reći da se on ne razvija kao glumac onim tempom koji je od njega Holivud očekivao. On je otud u glavnoj ulozi tek pristojan ali nije ovo starmaking nastup.
Glumci koji ga okružuju u rasponu od Elizabeth Banks i Ed Harrisa do Jamie Bella i Bill Sadlera su prvoklasni, i u pojedinim momentima deluju zanimljivije od Sama. Međutim, problem Samovog lika nije isključivo gluma već i scenario koji svesno čini glavnog junaka prilično pasivnim.
Otud, MAN ON A LEDGE je film čiji se glavni adut na osnovu kog je snimljen, a to je scenario, ispostavlja kao izvore velikog dela problema.
U saradnji sa Tony Scottovim DPjem Paul Cameronom, Leth formuliš sve kao prijatno old school urbani triler. Ipak, nema nekih naročitih rediteljskih rešenja koja će ga preporučiti za neke buduće projekte.
* * / * * * *
Sam Worthington je posle AVATARa i CLASH OF THE TITANS postao nova akciona zvezda u usponu, međutim u ovom filmu on nema puno prilike da bude u akciji, a povremeno ima i ozbiljne probleme sa akcentom tako da se može reći da se on ne razvija kao glumac onim tempom koji je od njega Holivud očekivao. On je otud u glavnoj ulozi tek pristojan ali nije ovo starmaking nastup.
Glumci koji ga okružuju u rasponu od Elizabeth Banks i Ed Harrisa do Jamie Bella i Bill Sadlera su prvoklasni, i u pojedinim momentima deluju zanimljivije od Sama. Međutim, problem Samovog lika nije isključivo gluma već i scenario koji svesno čini glavnog junaka prilično pasivnim.
Otud, MAN ON A LEDGE je film čiji se glavni adut na osnovu kog je snimljen, a to je scenario, ispostavlja kao izvore velikog dela problema.
U saradnji sa Tony Scottovim DPjem Paul Cameronom, Leth formuliš sve kao prijatno old school urbani triler. Ipak, nema nekih naročitih rediteljskih rešenja koja će ga preporučiti za neke buduće projekte.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment