Sunday, April 29, 2012

WOMAN IN BLACK

Pogledao sam WOMAN IN BLACK Jamesa Watkinsa, snimljen po romanu Susan Hill. Vidim da je ovaj film imao dosta uspeha kod kritike i moram priznati da ja nisam ukačio nijedan od tih kvaliteta. Ovo mi deluje kao skica za nekakav haunting film opšte prakse u kome nisam uspeo da ispratim priču od neverovatne količine opštih mesta, mlakog rediteljskog pristupa u kome se zarad građenja nekakve dosta sterilne atmosfere potpuno ispuste likovi i flah glume koju forsiraju Daniel Radcliffe i Ciaran Hinds. Prilično je teško napraviti svež i energičan haunting film, ova forma je dosta istrošena, ali watkins nije pravi čovek za to. Imao sam dosta primedbi na njegov EDEN LAKE, ali WOMAN IN BLACK mi je daleko slabiji film. Čudi me da je Jane Goldman, redovna saradnica Matthew Vaughna tako ispustila ovaj scenario.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment