Poceo je FEST za novinare. danas sam gledao tri filma, a dva iz objektivnih razloga preskocio.
ELEPHANT by Gus van Sant
Skandalozno smece. Film izgleda kao veliki isuseni outtake iz Larry Clarkovog filma KEN PARK. I to outtake koji su iz KEN PARKAa izbacili kako bi ostao NC-17. Da je ovaj outtake ostao KEN PARK bi bio PG-13. Cak i za Van Santove niske standarde, ELEPHANT izgleda sramotno.
21 GRAMS by Alejandro Gonzalez Inarritu
Ima u ovom filmu ponesto zanimjlivo. Problem je u tome sto se Inarritu nije dovoljno amerikanizovao. Ovo je meksicki film zarobljen u hardveru americkog.
LA FLEUR DU MAL by Claude Chabrol
Tipican pozni Chabrol. Napisan i reziran kao Cehov kod Stanislavskog, mora se gledati sa punom koncentracijom da bi se zabelezila kratka ali ubitacna usijanja velikog genija. Nazalost, Chabrol vise nije u stanju da snimi film koji moze da ushiti obicnog neiniciranog gledaoca.
ELEPHANT by Gus van Sant
Skandalozno smece. Film izgleda kao veliki isuseni outtake iz Larry Clarkovog filma KEN PARK. I to outtake koji su iz KEN PARKAa izbacili kako bi ostao NC-17. Da je ovaj outtake ostao KEN PARK bi bio PG-13. Cak i za Van Santove niske standarde, ELEPHANT izgleda sramotno.
21 GRAMS by Alejandro Gonzalez Inarritu
Ima u ovom filmu ponesto zanimjlivo. Problem je u tome sto se Inarritu nije dovoljno amerikanizovao. Ovo je meksicki film zarobljen u hardveru americkog.
LA FLEUR DU MAL by Claude Chabrol
Tipican pozni Chabrol. Napisan i reziran kao Cehov kod Stanislavskog, mora se gledati sa punom koncentracijom da bi se zabelezila kratka ali ubitacna usijanja velikog genija. Nazalost, Chabrol vise nije u stanju da snimi film koji moze da ushiti obicnog neiniciranog gledaoca.
No comments:
Post a Comment