Monday, October 5, 2015

DELITTO IN FORMULA UNO

DELITTO IN FORMULA UNO Bruna Corbuccija, Sergiovog mlađeg brata privukao me je svojim naslovom i činjenicom da je u radu na filmu bio angažovan Remy Julienne. Naravno, kao i svaki pravi italijanski exploitation imao je dovoljno aduta da me namami i potom ne isporuči ni deo onoga čemu sam se nadao, a ti aduti su poneki član ekipe i naslov koji atraktivno sumira temu filma.

Remy Julienne je imao priliku da uradi jednu poteru koja je pristojna ali zbilja ništa naročito i svakako mnogo manje od onoga čemu sam se nadao u spoju sa naslovom.

A naslov je naravno izneveren na svim nivoima. Prvo Formule ima vrlo malo u filmu ali se i samim zločinom, glavni junak detektiv Nico Giraldi bavi vrlo malo. Film troši jako puno vremena na neke sporedne slučajeve koji imaju vrlo malo jakih veza sa onim iz naslova, a kako je reč o serijalu detektivnskih filmova, Tomas Milian u svakom pogledu nudi jednu dekadentnu verziju detektiva Nica Giraldija i u pogledu igre a naročito načina na koji se poigrava sa svojim kostimom.

Ovo je bio osmi ili koji već nastavak serijala DELITTO o Nicu Giraldiju pa gledano iz tog ugla nije baš ni da sam imao čemu da se nadam. 

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment