Tuesday, June 13, 2023

HEROJ ULICE

Pričalo se jedno vreme da će Apollon ipak na neodređeno odložiti premijeru filma HEROJ ULICE Romana Majetića jer je reč o ostvarenju koje ne može da isprati čak ni relativno skromne standarde ovog streaming servisa.

To je na neki način stvorilo famu oko tog "ozloglašenog" filma jer šta li je to Majetić snimio kada čak ni Apollon ne može da pusti u bioskope.

Majetića smatram značajnom ličnošću za razvoj regionalne televizije. On ne samo da je pravio najbolje sapunice u svoje vreme već je prvi prepoznao trend Peak TVa i pokušao da se u njega uključi snimivši tada zaista vrhunsku seriju UROTA. Ne znam kako je UROTA ostarila, ipak to je bilo davno, ali onomad ona je delovala zaista kao jedna od najozbiljnijih serija snimljenih na prostoru bivše SFRJ, solidan špijunski triler u kom su glumci iz sapunica pokazali neku novu dimenziju. Posle toga počeo je da radi navodno još ambiciozniju seriju koja nikada nije prikazana, pa u svoje vreme neprikazanu sapunicu u Srbiji i još jednu propalu u Hrvatskoj i onda je nestao.

Kad se Majetić ponovo vratio, bio je u lošoj formi i radio za Pink na slabim sapunicama CRVENI MESEC i JUGOSLOVENKA. Nažalost, on tu autorski nije bio ni blizu onog mahera, producentsko-scenarističkog mogula američkog kova. Tu je već zjapio ozbiljan jaz između savremene srpske televizije, pa čak i sapunica i njegovog dometa.

HEROJ ULICE dolazi kao potencijalno iskupljenje i pokazivanje tog edgy lica koje je hteo da istraži onomad kada je svojevoljno izašao iz sapunica želeći nešto više. Nažalost, dobili smo jednu salatu od scena, materijal koji samo činjenica da je montiran čini filmom i jedan od najgore snimljenih, glumljenih, napisanih i produciranih audiovizuelnih pokušaja koje sam gledao poslednjih godina.

Film je nemoguće prepričati jer ništa nije jasno. Podjednako je teško odrediti mu i žanr. Ipak, određeni napor dovodi do utiska da se recimo radi o nekom krimiću u širem smislu.

Nažalost, HEROJ ULICE je toliko užasan da se o njemu ni nema šta reći jer u mnogim segmentima ne dostiže ni elementarne standarde. Zaista je ideja da nikada ne izađe verovatno bila najčasniji ishod i za Apollon i za Majetića, da mu se sačuva još neka preostala trunka reputacije.

Međutim, Apollon nije imao milosti i film je pušten, mada ako pogledamo relativnu opskurnost u kojoj im tavore najbolji naslovi, teško da će ga iko videti i da će uticati na bilo šta.

No comments:

Post a Comment