CAMP DE MACI Eugena Jebeleanua je zanimljivo zamišljen film o gej policajcu koji krije svoju seksualnu orijentaciju od kolega i to ga čini anksioznim u komunikaciji sa ljubavnikom i delom porodice koji ga prihvata.
Kada policija ode da interveniše u bioskopu koji prikazuje queer film i gde je antigej grupacija upala i prekinula projekciju, jedan od gledalaca prepoznaje policajca i ovaj impulsivno reaguje prekoračujući sva pravila upotrebe sile.
Incident pojačava stanje pat-pozicije u bioskopu koji je pod opsadom i glavni junak sve više gubi konce.
Jebeleanu je mogao još sigurnije da vodi ovaj film, i da ovu kamernu dramu učini još snažnijom. Likovi su dobro postavljeni, situacija sa opsadom bioskopa je životna i prepoznatljiva, pa ipak film je sa svim tim elementima mogao postići još više.
Jebeleanu nije uspeo da u dovoljnoj meri uživi kamerne dijaloške situacije koje su okosnica filma, pa na kraju CAMP DE MACI ostaje društveno aktuelniji nego što je estetski zaokružen, naročito na mestima gde se ovakvi incidenti i dalje dešavaju.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment