Pogledao sam 100 GIRLS Michaela Davisa.
To je reditelj koji je radio SHOOT EM UP. U ovoj teen komediji koju je režirao, mogu se videti neki nedostaci i opsesije koji će dovesti i do problema u SHOOT EM UPu.
Naime, iako se bavi vrlo čistom žanrovskom postavkom, Davis oseća potrebu da snimi film-esej o žanru u kome se izražava, i tako u 100 GIRLS pokušava da prevaziđe formu teen komedije, uvodeći jedno tri high concepta u jedan film i ne razlikujući važno od nevažnog.
To se naročito odnosi na broj i tretman karaktera. iako je whodunit po principu Klueda jedan od high concepata kojima se služi, elaboracije karaktera potpuno zaustavljaju priču i film vrlo često staje iako je na nivou mikrostrukture postavljen kao teen komedija.
Upravo zbog svojih atipičnosti ovaj film ima najviše problema, a opet baš zbog njih ljubitelji žanra i treba da ga vide.
Inače, nekoliko glumaca koji su igrali u ovom DTV naslovu su posle napravili karijeru. Najviš je uspela Katherine Heigl, zatim Emmanuelle Chirqui (Sloan iz ENTOURAGE) i Jaime Pressly.
* * 1/2 / * * * *
To je reditelj koji je radio SHOOT EM UP. U ovoj teen komediji koju je režirao, mogu se videti neki nedostaci i opsesije koji će dovesti i do problema u SHOOT EM UPu.
Naime, iako se bavi vrlo čistom žanrovskom postavkom, Davis oseća potrebu da snimi film-esej o žanru u kome se izražava, i tako u 100 GIRLS pokušava da prevaziđe formu teen komedije, uvodeći jedno tri high concepta u jedan film i ne razlikujući važno od nevažnog.
To se naročito odnosi na broj i tretman karaktera. iako je whodunit po principu Klueda jedan od high concepata kojima se služi, elaboracije karaktera potpuno zaustavljaju priču i film vrlo često staje iako je na nivou mikrostrukture postavljen kao teen komedija.
Upravo zbog svojih atipičnosti ovaj film ima najviše problema, a opet baš zbog njih ljubitelji žanra i treba da ga vide.
Inače, nekoliko glumaca koji su igrali u ovom DTV naslovu su posle napravili karijeru. Najviš je uspela Katherine Heigl, zatim Emmanuelle Chirqui (Sloan iz ENTOURAGE) i Jaime Pressly.
* * 1/2 / * * * *
No comments:
Post a Comment