Sunday, January 24, 2016

SOLACE

Pre nego što se osvrnem na novi težak promašaj Alejandra Amenabara, red je zagrejati se malo sa scenarijem koji je nekada davno u nekoj od svojih inkarnacija bio planiran kao nastavak Fincherovog remek-dela SE7EN. Tada je Ted Griffin slovio za scenaristu, sada su na filmu SOLACE potpisani Sean Bailey i Ted Griffin. Bailey je u međuvremenu uspeo da postane jedan od direktora Disneya, dakle, toliko je sve ovo davno pokrenuto a na scenariju su potom radili i Jamie Vanderbilt i Peter Morgan.

Nažaslot, ne treba da čudi što SOLACE nije izašao u američkim bioskopima. Afonso Poyart snimio je film koji u najboljem slučaju liči na nešto kvalitetniju televizijsku epizodu nekog network procedurala u kojoj se sticajem okolnosti pojavljuju poznati glumci u ulogama koje su nažalost odavno razgažene, u slučaju Tonyja Hopkinsa, u ranijoj fazi vlastite karijere.

Colin Farrell nema preterani glumački izazov kao serijski ubica a Abbey Cornich očigledno ima i preveliki izazov u rutinskoj ulazi inspektorke Scully. Tony je na autopilotu, kanališući malo FRACTURE a malo Hannibala.

U svemu tome, SOLACE nudi par inventivnih detalja koji donekle osvežavaju formu serial killer filma i to pre svega vizuelno, ali ni Poyart ni ekipa nisu u stanju da barem tu inovaciju izvedu do kraja, nego samo nagoveštavaju njenu potentnost.

Sve u svemu, zanimljivo je kako SOLACE uspeva da izađe u Evropi i naiđe čak na dosta solidan prijem iako baš ovak kontinent važi kao mesto na kome gluposti ne prolaze. 

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment