Jonah Hill i Christopher Storer su možda mogli da preskoče potpisivanje kao producenti na filmu Y2K. Kyle Mooney je snimio film o vremenu kog se dobro sećam, o junacima koji su tek dve godine mlađi od mene, o novogodišnjoj noći na prelasku iz 1999. u 2000. što je - uslovno rečeno - neko "moje vreme".
Gledajući ovaj stupidni film nažalost nisam osetio ni trunku nostalgije, pa čak ni verne rekonstrukcije epohe od pre četvrt veka što bi trebalo da bude neki minimum kod ovakve vrste filma.
Živimo u periodu fetištisitčke rekonstrukcije epoha, koja ponekad deluje kao neka fetišistička seksualna igra sa ciljem da se kroz epohu nekako prizove i duh dobrog filma iz tog perioda. Nekada to i uspe. Zanimljivo je da Y2K ne liči ni na dobre, ali ni na loše filmove svog vremena - iako je 1999. godina poznata kao začuđujuće uspela sa nizom kultnih naslova.
Likovi su ipak previše besmisleni. Kreću iz nekog glumljenog debiliteta ali trećerazredne izvedbe a onda nažalost to prestaje i kreće autentičan besmisao.
Ideja da bi Y2K bug mogao da se manifestuje kao rip-off Kingovog MAXIMUM OVERDRIVE dao mi je ideju da repriziram taj film iako ga ne pamtim po dobru, ali čini mi se da ima više integriteta nego ovo.
No comments:
Post a Comment