Sunday, February 2, 2025

HOMESTEAD

Angel Studios je iznenađujuće dobro prošao u bioskopima sa filmom HOMESTEAD koji je koncipiran kao bioskopski uvod u televizijsku seriju.

Dakle, od publike se očekivalo da ode u bioskop a onda ode kući i na appu nastavi da gleda seriju.

Jason Ross je napisao sad već seriju romana o prepperima koji dočekuju relativno spremno društveni kolaps koji nastupa usled terorističkog napada nuklearnom bombom na SAD. Ben Kasica je kreator serije zajedno sa njim.

Premisa je jednostavna. Nuklearna glava je aktivirana u okolini Los Anđelesa, nastupa kriza, nestanak struje, haos, vlada nije spremna da isprati izazove, čovek čoveku postaje vuk, a Neal McDonaugh igra bogataša koji je dobrohotni prepper i eto spremio je svoj bogati ranč da bude utočište za njegove prijatelje.

Obezbeđenje pojačava alteregom pisca Jason Rossa, bivšeg vojnog specijalca i njegovom ekipom private contractora, ali onda krenu konflikti koji nisu baš čist vestern o odbrani ugroženog imanja i ljudi koji na njemu žive, već malo kreće da se širi u televizijskom pogledu prema nekim ne preterano zanimljivim likovima.

Dakle, HOMESTEAD strukturalno nije ubedljiv backdoor pilot gde iz filma ili TV filma proističe serija, a nažalost ni ovo što sam video od serije nije naročito dobro, osim što uspeva da dostigne taj neki polish solidne network serije.

HOMESTEAD nažalost na kraju ostaje nedorečen na sličan način kao druge faith-based franšize koje žele da spoje religiju i repertoarski film, s tom razlikom što je pedantnije urađen u tehničkom pogledu, i što mu zapravo verska komponenta deluje nakalemljeno.

Naime, ovde je ipak osnov u jednom tvrdom desnom stavu i survivalismu, mnogo pre nego u religiji, i ona je u sušini nevešto nadograđena kako bi ispoštovala Angel Studios i njihov value-based koncept.

No, ovde se publika odazvala na film i donela mu više nego solidan box-office, što pokazuje da ima mesta i dalje za žanrovski film namenjen desnoj i religioznoj publici, ukoliko je distributivna mreža prava i kredibilna.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment