Tuesday, May 12, 2015

WELCOME TO ME

Pogledao sam WELCOME TO ME Shive Piven i moram priznati da ovaj film o duševno oboleloj osobi deluje kao making of samoga sebe. Naime, film govori o duševno oboleloj ženi koja dobije 86 miliona dolara na lutriji i odluči da napravi svoj talk show po u uzoru na Opru i sl. U ovom slučaju deluje kao da Kristen Wiig, popularna američka komičarka zloupotrebljava svoje povremene vrlo velike komercijalne uspehe kako bi se na sličan način iživljavala, samo ne u formi talk show emisije nego indie filma.

WELCOME TO ME je priča koja ako ima ikakvog smisla on je jasan posle prvih nekoliko minuta i nije naročito ekskluzivan. Sve ostalo je potonuće u nekakvu ne naročito maštovito grotesku za koju sam iskreno šokiran da je naišla na bilo kakve simpatije kritike. 

Wiig i ekipa glumaca očigledno misle da rade nešto značajno u ovom filmu ali čak ni njihovi nastupi nisu naročito upečatljivi. Wiig reprizira svoje role iz nekoliko indie filmova, a ostali nude ravne površne role u kojima samo izgovaraju tekst i trude se da se previše ne mešaju u svoj posao. Film traje osamdesetak minuta ali i to je predugo za ovoliku oskudicu ideja.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment