Sunday, June 15, 2025

DIABLO

Činjenica je da se ja radujem svakoj novoj saradnji Ernesta Diaz Espinoze i Marka Zarora više nego što su oni do sada zaslužili. Nažalost, od svih neo-Grindhouse timova koje su izgradili žanrovski festivali, oni su najmanje pružili, a nije da nisu pokušavali.

Meni je naravno najviše žao što Marko Zaror nije uspeo da se nametne kao globalna akciona zvezda ali očigledno da se strateški bio usmerio na projekte koje radi Ernesto Diaz Espinoza kao ključni showcase i to je bilo pogrešno.

Konačno, u filmu DIABLO, Ernesto Diaz Espinoza režira rutinski vehicle Scotta Adkinsa, u kom Zaror igra ekscentričnog negativca koji ima gvozdenu ruku i ćelav je, umesto kakav je ovaj glumac inače, pa bi to trebalo da bude zanimljivo.

Elem, u ovom filmu sada ono što Ernesto Diaz Espinoza donosi kao neku inovaciju deluje dosta kao neko izigravanje žanrovske dvorske lude i tu neke prave svežine i nekog pravog sadržaja zapravo nema.

U svakom slučaju, DIABLO vredi videti zbog zanimljivo osmišljene i uzbudljive završnice u napuštenoj fabrici, na pokretnoj traci. Sve ostalo je uglavnom ispod proseka Adkinsovih ozbiljnijih produkcija.

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment