Saturday, January 26, 2019

TAKE POINT

TAKE POINT Byung-woo Kima je južnokorejski akcioni triler koji je pravljen za internacionalnu eksploataciju sa krupnim delom dijaloga na engleskom. Film je izašao pod pokroviteljstvom velikog CJ Entertainmenta, i u južnokorejskim bioskopima čak i nije prošao rđavo napraviviši nekih dvanaestak miliona dolara.

Nažalost, reč je o filmu koji posle intrigantnog “geopolitičkog uvoda” dostojnog zanimljive kompjuterske igre, tone u skoro pola sata dramskih razmena DTV nivoa da bi onda potom prešao u sporadično zanimljivo urađen shoot em up koji na kraju krajeva ipak nije dovoljno dobar da bi opravdao ceo film.

Film se dešava 2024. godine, pred reizbor predsednika SAD koja je u krizi. Da bi se on digao na izborima, pokreće akciju napada na Severnu Koreju. Međutim, isprosstavlja se da ni Kinezi nisu čekali skrštenih ruku i odjednom nekoliko sila ima različite dobitne kombinacije u istoj akciji.

Priča je najvećim delom smeštena u podzemne hodnike između dve Koreje koje služe kao meso sastanka za njihove zvaničnike, ali Byung-woo Kim ne uspeva da definiše taj prostor kao mesto za napetu akciju visokog intenziteta. Naprosto, ceo prostor je tretiran proizvoljno i samim tim ne može da se proizvede tenzija.

Byung-woo Kim je na neki način, vetovatno nesvesno snimio svojevrsni korejski pandan filmu MILE 22, ima nekoliko tačaka u zapletu koje su bliske, i on pokušava da eksperimentiše sa kombinovanjem raznih izvbora slike, ali u tom mixed media pristupu nije uvek uspešan. No, film najviše potapaju te zaista skaredno slabe dramske scene.

Da se sve svelo na akciju, ovo bi bio neki poluuspeli showcase a ovako je dosta naporno za gledanje.

No, solidan uspeh na blagajnama me je iznenadio jer je ovaj film znatno ispod standarda na koji nas je navikla Južna Koreja.

No comments:

Post a Comment