LO SPIETATO Renata De Marie je italijanski krimić baziran na usponu jednog Kalabrezea na milanskoj mafijaškoj sceni tokom osamdesetih. De Marijin film ima sve elemente priče o usponu i padu jednog kriminalca i nema klišea na koji se nije oslonio. Jedino što od boljih filmova nije preuzeo jeste osećaj za promenu ritma i građenje dramskih scena. LO SPIETATO je jedna stominutna montažna sekvenca u kojoj nikakve prave drame nema, a to je šteta jer je Riccardo Scamarcio u glavnoj ulozi i on zaista može svašta da pruži. Nažalost, u ovakvom paklenom tempu koji nameće De Maria, on uspeva da bude kohezivni faktor zahvaljujući urođenoj harizmi i malo čemu drugom.
Kada sam video LO SPIETATO, obradovao me je jer je prišao pitanju mafije u Italiji na drugačiji način od Garronea i podsetio me je na old school krimiće osamdesetih, pa i na poliziotescchije. Međutim, na kraju sam dobio stominutnu montažnu sekvencu sa dramom koju bi valjda trebalo da podrazumevamo.
Film je par dana išao u italijanske bioskope pre nego što se zavrteo na Netflixu.
* * / * * * *
Kada sam video LO SPIETATO, obradovao me je jer je prišao pitanju mafije u Italiji na drugačiji način od Garronea i podsetio me je na old school krimiće osamdesetih, pa i na poliziotescchije. Međutim, na kraju sam dobio stominutnu montažnu sekvencu sa dramom koju bi valjda trebalo da podrazumevamo.
Film je par dana išao u italijanske bioskope pre nego što se zavrteo na Netflixu.
* * / * * * *
No comments:
Post a Comment