Pogledao sam THE NAKED EDGE Michaela Andersona, reditelja čiju veštinu i proefsionalizam izuzetno cenim. Baš Anderson je režirao dva završna filma u karijeri Gary Coopera koje je snimao kada je već bio iscrpljen bolešću.
THE NAKED EDGE je ekranizacija romana Maxa Ehrlicha, fini suspenser o Amerikancu u Londonu osumnjičenom za ubistvo i koristoljublja i njegovoj supruzi koja odlazi najdalje u tim sumnjama.
Deborah Kerr i Gary Cooper su odličan filmski par, uprkos razlici u godinama koju je Cooper i privatno i profesionalno tradicionalno vrlo lako prevazilazio. Deborah Kerr je emocionalni centar filma a Cooper se odlično snalazi u ambivalentnoj ulozi osumnjičenog u koga treba da sumnjaju i žena i publika, uprkos svojoj harizmi prvoklasne holivudske zvezde.
THE NAKED EDGE je crno-beli film, i Anderson se odlično snalazi u ovoj svedenoj paleti boja, donosi niz vrlo modernih pokreta kamere i montažnih rešenja, i ako imamo u vidu relativno konvencionalan zaplet i scenario, on je svojim vođenjem priče i radom sa glumcima treća zvezda ovog filma.
* * * / * * * *
No comments:
Post a Comment