Poslednjih dana sam u zaostatku u živopisanju filmova.
Uz HORRIBLE BOSSES na repertoaru se pojavila još jedna izuzetno potentna komedija - BAD TEACHER Jake Kasdana. U maniru BAD SANTAe, mada bez tako izrazitog indie vajba (iako Jake Kasdan nesumnjivo ima indie kredibilitet) pisci serije THE OFFICE prave uspešan transfer na veliki ekran a Kasdan uspeva da izvuče maksimum iz Cameron Diaz, Jasona Segela, Justina Timberlakea i Lucy Punch koji nude izuzetno efektne uloge i spremni su da se lepo zabave, ne stide se grossouta ili transformacije svojih prepoznatljivih persona.
To naročito važi za Cameron Diaz koja je posle ridikuloznog KNIGHT AND DAY u kome prosto više nije mogla da prođe kao seks simbol sada počela da se poigrava sa tim, igrajući ostarelu fuksu nastavnicu, i u određenom smislu BAD TEACHER se može posmatrati kao njen ERIN BROKOVICH. Kao što je Julia tu imala junakinju čiji izgled su načele godine a izgled joj je bitan adut tako je i Cameron Diaz okrenula brigu na veselje i to u žanru u kome ona suvereno vlada.
Kasdanova režija je sigurna, i pored obilja gegova i smeha, on uspeva da ispriča i priču, ostavljajući možda samo jednu krupniju pripovedačku rupu vezanu za prirodu nastavnicine mahinacije sa testovima.
Humor je dosta dobar i sporadično edgy ali bez besmislenog nadmetanja u ekstremnosti ili jalovih improvizacija u koje recentne američke komedije često umeju da skliznu, naročito posle velikog uspeha Judd Apatowa. U tom smislu, posle sumraka favorita sa BRIDESMAIDS i tek solidnim dometom drugog HANGOVERa, naslovi poput HALL PASS, HORRIBLE BOSSES i BAD TEACHER vraćaju poverenje u old school komediju.
* * * / * * * *
Uz HORRIBLE BOSSES na repertoaru se pojavila još jedna izuzetno potentna komedija - BAD TEACHER Jake Kasdana. U maniru BAD SANTAe, mada bez tako izrazitog indie vajba (iako Jake Kasdan nesumnjivo ima indie kredibilitet) pisci serije THE OFFICE prave uspešan transfer na veliki ekran a Kasdan uspeva da izvuče maksimum iz Cameron Diaz, Jasona Segela, Justina Timberlakea i Lucy Punch koji nude izuzetno efektne uloge i spremni su da se lepo zabave, ne stide se grossouta ili transformacije svojih prepoznatljivih persona.
To naročito važi za Cameron Diaz koja je posle ridikuloznog KNIGHT AND DAY u kome prosto više nije mogla da prođe kao seks simbol sada počela da se poigrava sa tim, igrajući ostarelu fuksu nastavnicu, i u određenom smislu BAD TEACHER se može posmatrati kao njen ERIN BROKOVICH. Kao što je Julia tu imala junakinju čiji izgled su načele godine a izgled joj je bitan adut tako je i Cameron Diaz okrenula brigu na veselje i to u žanru u kome ona suvereno vlada.
Kasdanova režija je sigurna, i pored obilja gegova i smeha, on uspeva da ispriča i priču, ostavljajući možda samo jednu krupniju pripovedačku rupu vezanu za prirodu nastavnicine mahinacije sa testovima.
Humor je dosta dobar i sporadično edgy ali bez besmislenog nadmetanja u ekstremnosti ili jalovih improvizacija u koje recentne američke komedije često umeju da skliznu, naročito posle velikog uspeha Judd Apatowa. U tom smislu, posle sumraka favorita sa BRIDESMAIDS i tek solidnim dometom drugog HANGOVERa, naslovi poput HALL PASS, HORRIBLE BOSSES i BAD TEACHER vraćaju poverenje u old school komediju.
* * * / * * * *
No comments:
Post a Comment