Friday, June 17, 2011

TAKE ME HOME TONIGHT

Pogledao sam dugo odlaganu komediju TAKE ME HOME TONIGHT Michael Dowsea koja pokušava da isprati tradiciju John Hughesovih filmova, tako što će u savremenim okolnostima rekonstruisati osamdesete i uneti malo tog Hughesovog duha. Međutim, izuzev jedne dosta skupe (sudeći po količini hitova na soundtracku i angažmanu Trevora Horna kao kompozitora) rekonstrukcije osamdesetih čija svrha mi moram priznati izmiče, ovaj film ne govori apsolutno ništa o toj deceniji niti nudi neku svežu priču u odnosu na tipičan kanon omladinske romantične komedije.

Međutim, ni na planu melodrame, ni na planu komedije, TAKE ME HOME TONIGHT nije naročito nadahnut filma. Mnogi gegovi su čitljivi na nivou namere ali ne i na nivou payoffa i iako Dowse stalno pokušava da filmu da određenu klasu, blizu onoj koju je Paul Brickman doneo u svom klasiku RISKY BUSINESS u krajnjem ishodu TAKE ME HOME TONIGHT deluje istovremeno krajnje dobronamerno i usiljeno, sa konceptom koji je težio da svemu da neku relevatnost a na kraju je završio kao jedan potpuno izlišan rad.

U tom pogledu su i svi glumci izuzev Topher Gracea koji je već igrao ovakve uloge, uglavnom istrošeni u nekim irelevantnim ulogama, pa recimo ni Anna Faris nije uspela da se nametne i skončala je sa jednom solidnom ali bledom rolom.

TAKE ME HOME TONIGHT stoga nije toliko loš koliko naprosto nepotreban film, pa ne treba ni da čudi što je četiri godine čekao na premijeru. Sasvim sigurno je da su i distributeri bili upitani nad tim kako da ga plasiraju na tržištu a sudeći po slabom B.O. rezultatu ni posle čekanja nisu našli rešenje.

* * 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment